3 apró szokás, ami megóvja a gyereket az elhízástól
Ha ezeket a dolgokat a kezdetektől megszokja a kicsi, sokat segít a súlyproblémák megelőzésében.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 2 db játék
Ez is érdekelhet

Nyerd meg az 50x200 ezer forint egyikét gyermeked osztályának! (x)

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

beauty and style

Skótkockás őszi körmök egyszerűen, 3 hétköznapi színnel »

Magas sarkú cipő pamutzoknival: egyre többen hordják így »

Gyors smink, amire hétfő reggel is lesz időd: eltünteti a hétvége nyomait »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A gyerekkori elhízás számos egészségügyi veszéllyel jár, és a felnőttkori túlsúly kockázatát is növeli.

Vedd elejét a problémának, és előzd meg az alábbi tippekkel a súlyfelesleg kialakulását már egészen kicsi korban! 

Napi ötször keveset

Felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt az az ideális, ha naponta ötször étkeznek. Ilyenkor nem kell a kidurranásig enni magad, csak egy keveset, amennyi energiát ad, és elég ahhoz, hogy ne érezd magad éhesnek. Érdemes a kicsit eleve ehhez a formátumhoz szoktatni, legyen meg a reggeli, a tízórai, az ebéd, az uzsonna és a vacsora is - így számára már ez lesz a természetes, és sokkal kisebb eséllyel lesz túlsúlyos.

Együnk jól egy teljesebb életért!

Útravaló gyermekünknek: a gyermekkori táplálkozás minősége és az ekkor kialakuló szokások jelentősen befolyásolják a későbbi egészségi állapotot. Tudj meg többet a kiegyensúlyozott táplálkozásról, és alapozd meg gyermeked jövőjét!

Szoktasd rá a vízre!

Az elégséges folyadékbevitel nemcsak az egészség, de a normális testsúly megtartásában is segít. Ha már egészen kicsi kortól odafigyelsz arra, hogy a gyerek mindig eleget igyon, megszokja, és akkor is így fog tenni, amikor már ő látja el magát. Fontos, hogy a folyadékpótlást a lehető legnagyobb mennyiségben vízzel, és ne cukros üdítőkkel oldd meg, hiszen ezek nagyban növelik az elhízás kockázatát, számos más káros hatás mellett.

Fontos a testmozgás

A kicsik örökmozgók, de a szülőnek résen kell lennie, hogy akkor se tűnjön el a testmozgás a gyerek életéből, amikor már túl van a felfedezési időszakon. A sportot ne kötelező rosszként, hanem hobbiként és kikapcsolódási formaként kezeljétek, legyen a mindennapok szerves része, akár családi programként is!

Blog.hu ajánló