3 apró szokás, ami megóvja a gyereket az elhízástól
Ha ezeket a dolgokat a kezdetektől megszokja a kicsi, sokat segít a súlyproblémák megelőzésében.

Nyereményjáték

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

összesen 5 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Így tüntesd el magadról a parfüm illatát: egy mozdulat, és nyoma sem lesz »

Mintás, meleg pulcsik 6 ezer forint alatt - Csinos és kényelmes mind »

A legszebb körömminták ősz végére, tél elejére: magadnak is elkészítheted »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A gyerekkori elhízás számos egészségügyi veszéllyel jár, és a felnőttkori túlsúly kockázatát is növeli.

Vedd elejét a problémának, és előzd meg az alábbi tippekkel a súlyfelesleg kialakulását már egészen kicsi korban! 

Napi ötször keveset

Felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt az az ideális, ha naponta ötször étkeznek. Ilyenkor nem kell a kidurranásig enni magad, csak egy keveset, amennyi energiát ad, és elég ahhoz, hogy ne érezd magad éhesnek. Érdemes a kicsit eleve ehhez a formátumhoz szoktatni, legyen meg a reggeli, a tízórai, az ebéd, az uzsonna és a vacsora is - így számára már ez lesz a természetes, és sokkal kisebb eséllyel lesz túlsúlyos.

Együnk jól egy teljesebb életért!

Útravaló gyermekünknek: a gyermekkori táplálkozás minősége és az ekkor kialakuló szokások jelentősen befolyásolják a későbbi egészségi állapotot. Tudj meg többet a kiegyensúlyozott táplálkozásról, és alapozd meg gyermeked jövőjét!

Szoktasd rá a vízre!

Az elégséges folyadékbevitel nemcsak az egészség, de a normális testsúly megtartásában is segít. Ha már egészen kicsi kortól odafigyelsz arra, hogy a gyerek mindig eleget igyon, megszokja, és akkor is így fog tenni, amikor már ő látja el magát. Fontos, hogy a folyadékpótlást a lehető legnagyobb mennyiségben vízzel, és ne cukros üdítőkkel oldd meg, hiszen ezek nagyban növelik az elhízás kockázatát, számos más káros hatás mellett.

Fontos a testmozgás

A kicsik örökmozgók, de a szülőnek résen kell lennie, hogy akkor se tűnjön el a testmozgás a gyerek életéből, amikor már túl van a felfedezési időszakon. A sportot ne kötelező rosszként, hanem hobbiként és kikapcsolódási formaként kezeljétek, legyen a mindennapok szerves része, akár családi programként is!

Blog.hu ajánló