Úszógumid vagy pocakod van? Így indítsd be a fogyást!
Attól függően, hogy milyen formájú a hasad, más-más fogyókúrás módszer lehet sikeres.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg a baconös brownie receptjét! (x)

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Édes, gyümölcsös, és alig van benne kalória, így bűntudat nélkül fogyaszthatod ezt az italt (x)

Nyerd meg az 50 x 200 000 Ft egyikét gyermeked osztályának! (x)

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

beauty and style

Már megint egy idióta farmer, amiben csak felfázni lehet »

Disney-hercegnőnek öltözhet az ara, nemcsak annak érezheti magát »

Csodásan bánik a testével a ducinak tartott balerina »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Van, aki fenékre, míg más inkább hasra hízik. Ez utóbbi típus is három csoportra osztható: úszógumi, borosüveg alkat, valamint szülés utáni pocak. Pillants a tükörbe, és kiderül, te melyik kategóriába tartozol, ettől függően pedig hogyan érdemes indítanod a fogyókúrát.

Úszógumi - lazíts, és ne nassolj!

Az úszógumi bármely testalkat esetében kialakulhat, akár alapvetően filigrán nőknél is. Ilyenkor a súlyfelesleg középtájra koncentrálódik, illetve oldalra rakódik le - ennek következtében olyan látványt nyújt, mintha egy nagy úszógumi lenne a derekadon. Hátterében jellemzően a stresszes életvitel, illetve a feszültségoldást szolgáló nassolás áll.

Így indítsd be a fogyást!

Első lépésben felejtsd el a gyorséttermeket és a nassolnivalókat, és szánj több időt a nyugodt táplálkozásra. Fogyassz több magnéziumban gazdag táplálékot, melyek segítenek a feszültségoldásban. Ilyenek például a hüvelyes zöldségek, a banán, a zeller, a spenót, de a halfélék és az ásványvíz is biztos forrásként szolgálnak. A legjobb mozgásforma számodra a jóga, mely megnyugtatja a testet és a lelket, segít a feszültségoldásban.

Borosüveg alkat - iktasd ki az alkoholt!

Erre a típusra jellemző, hogy a fölös kilók a has közepe táján, alján, illetve a combokon helyezkednek el - borosüvegre emlékeztető módon. Kialakulásában legtöbbször a fokozott cukorfogyasztás, valamint az alkohol játszik szerepet.

Így indítsd be a fogyást!

A fogyókúra kezdődjön azzal, hogy kiiktatod életedből az alkoholt - legfeljebb heti két este megengedett egy-egy deci borfogyasztás. Egyél több friss halat, párolt zöldségeket és gyümölcsöt - ez utóbbi segít abban, hogy ne csökkenjen drasztikusan a szervezet cukorszintje. Az ajánlott mozgásforma számodra a futás, melyet heti legalább három alkalommal iktass be az életedbe.

Szülés utáni pocak - gyorsítsd az anyagcserét!

A legtöbb nőnél kialakul szülést követően a derék aljánál kidomborodó, anyukás pocaktípus. Az első hetekben-hónapokban ez teljesen normális, hiszen a testnek szüksége van egy kis időre, hogy visszanyerje régi formáját. A szülést követő első hat hétben épp ezért nem igazán érdemes alakformálásba fognod.

Így indítsd be a fogyást!

Később azonban iktass be az étrendedbe halolajokat, melyek felgyorsítják az anyagcserét - így gyorsabban dolgozhatod le a felesleges kilókat. A mozgásformák közül elsősorban a vízi sportok ajánlottak: ússz, vagy járj vízi aerobikra. Mindkettő kiváló választás az alakformáláshoz, további előnyük, hogy - szemben a szárazföldön végezhető sportokkal - az ízületek terhelése elenyésző.

Te melyik testtájra hízol inkább?

Blog.hu ajánló