Tartós fogyás 3 hét alatt, koplalás nélkül
A jojóbiztos paradicsomdiétával
A salaktalanító paradicsom képes megváltoztatni az anyagcserédet.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Így készülhet rólad gyönyörű fotó, a karácsonyi fények között »

5 tornagyakorlat, amitől visszakerül a feneked a helyére »

Egyetlen olcsó kiegészítő, amitől még nőiesebb lesz a ruha »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A paradicsomdiéta azoknak ajánlott, akik kitartóan, fokozatosan és mértékkel, viszont tartósan szeretnének fogyni.

Természetesen az sem árt, ha szereted a lédús, zamatos, napérlelte paradicsomot, ebből ugyanis sokat kell majd enned a diéta alatt.

Miért fogyaszt a paradicsom?

A paradicsom súlycsökkentő tulajdonságát elsősorban nagyon erős salaktalanító, vízhajtó hatásának köszönheti. Magas víztartalma miatt nemcsak a szomjúságot oltja, de segíti a vér megtisztulását, a méregtelenítést és az anyagcserét is.

Kalóriatartalma alacsony, szénhidrátjainak többsége pedig összetett. A paradicsom sok B- és C-vitamint, valamint ásványi anyagot tartalmaz, amelyek nélkülözhetetlenek a megfelelő zsíranyagcseréhez is.

A háromhetes paradicsomkúra során a fogyás a csökkentett kalóriabevitelnek és a salaktalanításnak köszönhetően indul be, az anyagcserédben pedig olyan változások mennek végbe, amelynek köszönhetően legalább fél évig nem kell aggódnod a leadott kilók visszatérése miatt.

Hogyan kövesd az étrendet?

A háromhetes paradicsomkúra az első héten a legszigorúbb - ekkor szinte minden étkezésnek kell tartalmaznia az illatos piros gyümölcsből, és a főétkezések között sem ehetsz mást, csak paradicsomot.

A második héten az ebédet már kiválthatod a megszokott ételekkel, a harmadik héten pedig már a vacsorát is helyettesítheted paradicsommentes, de könnyű fogásokkal. A diéta alatt igyál sok folyadékot, és lehetőleg kerüld az alkoholt, a kávét, a fekete teát és a dohányzást.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, két közepes méretű paradicsom.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre zöldsalátával.
Uzsonna: egy pohár paradicsomturmix egy zellerszárral.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos-mozzarellás paradicsomsaláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb három hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka, egy paradicsom.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre hagymás paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

3. nap

Reggeli: egy bögre petrezselymes hajdinakása egy paradicsommal.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy bögre paradicsomlé.

4. nap

Reggeli: két evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, két evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, egy kis poharas joghurt, egy pohár narancslé.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: két fűszeres sült paradicsom egy bögre párolt barna rizzsel.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: 15 dkg grillezett hal egy bögre zöld salátával.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós paradicsomkrémmel.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: egy bögre durumtészta paradicsomszósszal.
Uzsonna: egy zellerszár paradicsomos mártogatóssal.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban sült zöldséggel.

Fűszerezz!

Ha szeretnéd izgalmasabbá tenni a monodiétát, használj zsírégető fűszereket. Nem csak az étrended lesz változatosabb, de a fogyás is felgyorsul.

6. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, két közepes méretű paradicsom.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: két túróval töltött, sült paradicsom.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.

7. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj, egy pohár paradicsomlé.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre fűszeres paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé.
Vacsora: egy bögre tofusaláta.

OLVASD EL EZT IS!

zoldseg fogyi lead
  • méregtelenítés
  • zöldség

1 hét alatt 5 kilót leéget rólad

Blog.hu ajánló