Dobj le 2 kilót egy hét alatt!
A legegyszerűbb tippek
Ha szeretnél megszabadulni 1-2 plusz kilótól, nemcsak a szigorú étrendek segíthetnek.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Készíts gyöngyös farmert egyszerűen - Még a szakadást is elfedi »

A világ legjobb esküvői fotói: nem hagyományosak, de tele vannak élettel »

A leggyakoribb sminkhibák magyar bloggertől - Kerüld el a maszkhatást! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Fogyókúrád sikere akkor a legvalószínűbb, ha nemcsak arra vagy kész, hogy egy-két hétig megvond magadtól a kalóriákat, és szigorúbb étrendet kövess, hanem arra is, hogy szép lassan átalakítsd életmódodat, és hosszútávon is követhető, egészséges étkezési szokásokat sajátíts el. Persze ritka, hogy valaki egyik napról a másikra hajtsa végre a gyökeres változtatásokat, és nem is mindig előnyös, hiszen a fokozatosság hiánya miatt gyakran az akaraterő és a kitartás mértéke is csökken.

 

Létezik azonban néhány apró és egyszerű trükk, melyek tökéletesen alkalmasak arra, hogy bevezessék az életmódváltást, ugyanakkor követésük egyáltalán nem megerőltető, sőt, az egészből csak annyit veszel majd észre, hogy sokkal frissebb és energikusabb vagy, és nem is akarsz többé visszatérni a rossz szokásokhoz.

Próbáld ki a következő trükköket, és amellett, hogy egészségesebbé teszed táplálkozásod, segítségükkel egy hét alatt akár 2 kilótól is megszabadulhatsz.

Víz, víz és víz

Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a megfelelő mennyiségű vízfogyasztás mennyire fontos mind élettani, mind fogyókúrás szempontból. A szervezetnek vízre van szüksége ahhoz, hogy fenntartsa alapvető funkcióit, így ahhoz is, hogy a táplálékkal bevitt értékes anyagokat feldolgozza, a salakanyagokat kiürítse, méregtelenítse az emésztőrendszert, és biztosítsa a megfelelő anyagcsere-működést. A víz emellett nem tartalmaz kalóriát, azonban eltelít, és csökkenti az étvágyat, valamint felfrissíti egész testedet. Igyál meg legalább napi 2-2,5 liter vizet – melegebb időben 3 litert is –, és semmiképp se fogyassz helyette cukros vagy szénsavas üdítőket.

Zöldségek, gyümölcsök, rostok

Ha diétázol, elsősorban nem azon kell elgondolkodnod, hogy mostantól semmit sem szabad enned, hanem azon, hogy mit kellene enned.

A fogyókúrás étrendek mindegyikében alapvető szerepet kapnak a zöldségek és a gyümölcsök – nem véletlenül, hiszen rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak, emellett bővelkednek élelmi rostokban, melyek serkentik az emésztést és az anyagcserét, teltségérzetet biztosítanak, emellett a salakanyagok kiürítéséhez is hozzájárulnak. Figyelj arra, hogy minden egyes étkezéshez fogyassz gyümölcsöt vagy zöldséget, a főétkezésekkor pedig a tányérod felét mindig utóbbiak foglalják el.

Pörgesd fel az anyagcseréd!

Ha naponta csak egy-két alkalommal eszel, akkor viszont hatalmas adagokat, anyagcsere-működésed lelassul, fogyókúrád kimenetele pedig kétségessé válik. Annak érdekében, hogy anyagcseréd egész nap folyamatos és gyors legyen, elengedhetetlen, hogy betartsd a napi ötszöri étkezést – három főétkezés, illetve tízórai, vacsora -, és mindig csak kis adagokat fogyassz, hogy ne terheld le túlságosan emésztésed. A reggelit semmiképp se hagyd ki, hiszen ez garantálja, hogy egész délelőtt jóllakott legyél, és ne egyél túl sokat ebédidőben. Tízóraira és uzsonnára válassz egy-egy gyümölcsöt, zöldséget vagy zsírszegény tejterméket. Fogyaszthatsz növényi magvakat is, melyek értékes tápanyagokat tartalmaznak, emellett az étvágyat is féken tartják.

Gyors helyett egészségest!

Ha közelebb szeretnél kerülni az egészséges életmódhoz, első lépésként le kell mondanod a gyorséttermi menükről és az olyan egészségtelen ételekről, mint amilyen például az olajos sült krumpli.

Válaszd az ételek és elkészítésük egészségesebb verzióit, például sütés helyett grillezz, párolj vagy főzz, használj olívaolajat, a zsíros húsok helyett fogyassz halat vagy sovány, bőr nélküli szárnyashúsokat, a fehér kenyér helyett válaszd a teljes kiőrlésűt, a zsíros termékek helyett a zsírszegényt, emellett fogyassz bőséges mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt.

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló