1200 kalóriás diéta 5 napos extra mintaétrenddel - Nem leszel éhes

Éhezés nélkül fogynál? Ha erre odafigyelsz, sikerülni fog!

Promóció

Nyereményjáték

Nyerj közel 160 ezer forint értékű Philips szőrtelenítőt a tartósan sima bőrért! (x)

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című, szórakoztató történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Meseszép, valódi igazgyöngy ékszerek különleges alkalmakra 19 900 forinttól - Ballagásra, diplomaosztóra, esküvőre (x)

Molnár Piroska igazi maffiavezér - Ilyen, amikor féltő és uralkodó férfibőrbe bújik (x)

Színezüst és -arany körömékszerek, különleges mintákkal 4500 forinttól - Gyönyörű és tartós manikűr 2 perc alatt! (x)

Folyton levert, fáradt vagy? Állandó éhség gyötör? - Candida állhat a háttérben! (x)

Emlékszel még Janikovszky Éva meséire? Most együtt élvezhetitek a gyerekeddel (x)

beauty and style

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A diéta nem kell, hogy egyet jelentsen az éhezéssel! Bőven elég, ha olyan ételeket fogyasztasz, amelyek egészségesek, rostban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdagok, finomított szénhidrátban viszont szegények, és nem mész egy bizonyos kalóriaérték fölé.

1200 kalória biztos fogyást eredményez

Egy felnőtt, normál aktivitású nő alap kalóriaégetése 1800-2000 körül mozog egy nap alatt. Ez csökkenhet valamennyit, ha például otthon vagy, és pihensz, de persze nőhet is, ha mondjuk sportolsz valamit.

Napi 1600-1700 kalória mondható egy normál bevitelnek, ami mellett kisebb aktivitással sem fogsz hízni, 1400 kalória már hoz némi fogyást, 1200-1300 kalória bevitele pedig normál ütemű fogyást, tehát heti 1,5 kiló súlyvesztést eredményez nagyjából.

Persze az sem mindegy, mit eszel, mert mást jelent 1200 kalóriányi csokoládé, mint ugyanennyi zöldség. Figyelj rá, hogy rostban, fehérjében, vitaminokban gazdag, finomított szénhidrátban szegény ételeket fogyassz.

Ezekből az ételekből álljon össze a menüd:

  • teljes kiőrlésű gabonák,
  • sovány húsok,
  • kisebb mértékben, heti egy alkalommal zsírosabbak,
  • fehérjében gazdag ételek,
  • zöldségek,
  • gyümölcs napi egyszer,
  • némi olajos mag.

1200 kalória alá egy kicsivel mehetsz, de 1000 alá semmiképpen, mert a szervezeted ezzel csak kiéheztetnéd, és duplán híznál vissza. Mindennap igyál meg 2 liter tisztított vagy ásványvizet, a fogyást pedig segítheted azzal, ha citromlevet facsarsz bele, illetve salaktalanító gyógyteákat is iszol.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: tükörtojás kevés olajon 2 tojásból, 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér, 10 dkg koktélparadicsom - 384 kalória.

Tízórai: fél alma felkockázva, 125 gramm görögjoghurttal elkeverve - 175 kalória.

Ebéd: grillezett csirkemell görögsalátával - 338 kalória.

Uzsonna: 1 cukormentes müzliszelet - 66 kalória.

Vacsora: 4 szelet rozsos abonett zsírszegény tehéntúró fűszerekkel, 3 csemegeuborka - 161 kalória.

Összesen: 1147 kalória, körülbelül 45 gramm zsír, 85 gramm fehérje, 100 gramm szénhidrát.

2. nap

Reggeli: almás-fahéjas zabkása - 368 kalória.

Tízórai: 10 szem mandula - 63 kalória.

Ebéd: 10 dekagrammos sültkaraj-szelet káposztasalátával - 240 kalória.

Uzsonna: 3 korpás keksz, 1 mandarin - 98 kalória.

Vacsora: 2 főtt tojás, 4 szelet rozsos abonett, egy közepes méretű kaliforniai paprika - 307 kalória.

Összesen: 1075 kalória, körülbelül 35 gramm zsír, 65 gramm fehérje, 120 gramm szénhidrát

3. nap

Reggeli: 6 szelet selyemsonka, 2 szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, 10 dkg koktélparadicsom - 303 kalória.

Tízórai: 1 mandarin, 1 körte - 92 kalória.

Ebéd: kerti saláta olívaolajos tonhallal, 100 gramm mozzarella sajttal, salátával - 505 kalória.

Uzsonna: egy pohár natúr joghurt - 93 kalória.

Vacsora: sovány tehéntúró vaníliaaromával, reszelt citromhéjjal, mazsolával - 107 kalória.

Összesen: 1099 kalória, körülbelül 50 gramm zsír, 75 gramm fehérje, 100 gramm szénhidrát

Videónkból kiderül, a szakértő szerint mely vacsorákkal jársz a legjobban, ha fogyni akarsz.

4. nap

Reggeli: erdei gyümölcsös zabkása - 249 kalória

Tízórai: 10 szem mandula - 63 kalória

Ebéd: 15 dkg sült kolbász, párolt lila káposztával - 558 kalória

Uzsonna: 2 szem szilva, 3 darab korpás keksz - 81 kalória

Vacsora: 2 buggyantott tojás, 4 szelet rozsos abonett kenyér, kígyóuborka - 162 kalória

Összesen: 1112 kalória, kb. 60 gramm zsír, 45 gramm fehérje, 97 gramm szénhidrát

5. nap

Reggeli: egy pohár natúr joghurt zabpehellyel - 241 kalória.

Tízórai: egy banán - 105 kalória.

Ebéd: zabliszttel sűrített zöldborsófőzelék, egy tükörtojás kevés olívaolajon sütve - 328 kalória.

Uzsonna: diétás csokipuding - 101 kalória.

Vacsora: görögsaláta, 3 szelet rozsos abonett - 227 kalória.

Összesen: 1002 kalória, körülbelül 35 gramm zsír, 50 gramm fehérje, 125 gramm szénhidrát.

A cukor nélküli tejeskávé kalóriaértéke 25-30 körüli, így ez mindennap belefér a megadott menübe.