Ezt csináld lefekvés előtt az ágyban: csak 5 perc, de később nem ébredsz fel éjszaka
Próbáld ki, és nem lesz többé nehéz az elalvás.

Nyereményjáték

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

Nyerj egy éves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg az egyik legjobb olasz kaja receptjét! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Elkerülheted a legrosszabbat, ha már most megveszed a gyerek ajándékát

Ezek a természetes kivonatok és olajok vasalják ki legkönnyebben a ráncokat (x)

Beindulnak a test öngyógyító folyamatai ettől a stresszoldó masszázstól - Próbáld ki! (x)

Feszesednek az izmok, eltűnik a narancsbőr és a zsír ettől a keringésjavító billenőmozgástól - Orvos ajánlja (x)

Azonnali orvosi segítséget kaphatsz egyetlen mobilapplikációval: egy gombnyomással érhető el otthonról (x)

beauty and style

Készíts szemöldökfestéket természetes anyagokból: a legjobb recept »

Kicsi a melled? Akkor ezt a 8 trükköt neked is ismerned kell »

A 44 éves Vanessa Paradis nincs túl jó formában: retusálatlanul egész másképp néz ki »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A minőségi alvás nem csupán a kiváló fizikai és szellemi teljesítőképesség fenntartása miatt fontos, hiánya ugyanis hosszú távon komoly egészségügyi problémákhoz vezethet, legyen szó krónikus szervi betegségek kialakulásáról vagy épp olyan lelkiállapotok állandósulásáról, mint a lehangoltság, súlyosabb esetben pedig a depresszió.

Az alvás minőségét azonban nemcsak az határozza meg, mikor fekszel, illetve mikor kelsz, számos olyan tényező létezik ugyanis, mely ronthatja akkor is, ha a mennyiséggel nincs problémád, nem beszélve arról, ha utóbbiból is hiányt szenvedsz, mert például nehezen alszol el, vagy gyakran felébredsz éjjelente.

Azt, hogy jól alszol-e, ha nincs az álmatlanság mögött komolyabb ok, például betegség, nagyon sok mindennel befolyásolhatod - például azzal, mit eszel, iszol vagy csinálsz a lefekvést megelőzően -, a következő trükkök alkalmazásához azonban még az ágyból sem kell felkelned: nézd meg a képeket!

Rákot okoz, és lehet, hogy te is így alszol

Megdöbbentő eredményekre jutottak a kutatások: te is elköveted ezt a hibát? Kattints az alábbi cikkre!

Blog.hu ajánló