Ezt csináld lefekvés előtt az ágyban: csak 5 perc, de később nem ébredsz fel éjszaka
Próbáld ki, és nem lesz többé nehéz az elalvás.

Ez is érdekelhet

A tökéletes szőrtelenítő módszer a nyárra - Hetekig sima lesz tőle a bőröd (x)

Nem kerül milliókba, mégis saját medencéd lesz - 10 érv a földfeletti medence mellett (x)

Rengeteget spórolhatsz, ha így vásárolsz júniusban - Ezek a legjobb akciók a hónapban (x)

Milyen konyha illik hozzád? Rengeteget spórolhatsz, ha így alakítod át (x)

Gyerekkorodban te is lapozhattad: a Mi Micsoda-könyvekben mindenre találtál választ (x)

beauty and style

A 17 legszexisebb alakjavító hálóing a nászéjszakára, amiben nem aludni akarsz »

Emlékszel a csíkos papucsra? Most vagányabbat mutatunk »

Így mentsd a helyzetet, ha átizzadtad a ruhád: hasznos trükkök, melyekről minden nőnek tudnia kell »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A minőségi alvás nem csupán a kiváló fizikai és szellemi teljesítőképesség fenntartása miatt fontos, hiánya ugyanis hosszú távon komoly egészségügyi problémákhoz vezethet, legyen szó krónikus szervi betegségek kialakulásáról vagy épp olyan lelkiállapotok állandósulásáról, mint a lehangoltság, súlyosabb esetben pedig a depresszió.

Az alvás minőségét azonban nemcsak az határozza meg, mikor fekszel, illetve mikor kelsz, számos olyan tényező létezik ugyanis, mely ronthatja akkor is, ha a mennyiséggel nincs problémád, nem beszélve arról, ha utóbbiból is hiányt szenvedsz, mert például nehezen alszol el, vagy gyakran felébredsz éjjelente.

Azt, hogy jól alszol-e, ha nincs az álmatlanság mögött komolyabb ok, például betegség, nagyon sok mindennel befolyásolhatod - például azzal, mit eszel, iszol vagy csinálsz a lefekvést megelőzően -, a következő trükkök alkalmazásához azonban még az ágyból sem kell felkelned: nézd meg a képeket!

Rákot okoz, és lehet, hogy te is így alszol

Megdöbbentő eredményekre jutottak a kutatások: te is elköveted ezt a hibát? Kattints az alábbi cikkre!

Ezt is szeretjük