Botrányos kép! Diana hercegnő, ahogy sosem láthattad
Hatalmas botrányt kavart egy kínai cég, amely a tragikusan elhunyt Dianával reklámozza termékét.
Köztudott, hogy a reklámokban nem egyszer tabukat döngetnek, hiszen a potenciális vásárlók figyelmét csak ily módon lehet felhívni az adott termékre.
Ám a Jealousy International elnevezésű kínai fehérneműcég talán mégis túl messzire ment. Ők ugyanis a tragikusan elhunyt Diana hercegnőt, vagy legalábbis egy rá kísértetiesen hasonlító modellt használtak fel legújabb termékük, a Diana fehérnemű reklámozására.
Bugyiban Diana?
A bizarr óriásplakátot, mely arra buzdítja az embereket, hogy "Legyen részese Ön is a brit királyi idillnek", állítólag Kína-szerte már többhelyütt lehet látni.
Ráadásképpen pedig a hercegnő tragikus halálának 13. évfordulóján - Diana 1997. augusztus 27-én szenvedett autóbalesetet Párizsban - a dél-kínai Shenzhen repülőterén is kiplakátolták az új márkát bemutató reklámposztert.
Elképzelhető, hogy a kínai cég pusztán - a nyilvánvaló profit reménye mellett - tisztelegni akart Diana emléke előtt, ám a britek többsége felháborítónak tartja, hogy ily módon gúnyt űznek kedvenc hercegnőjükből.
Mindig csak a pénz
Egy átutazóban lévő újságíró egyenesen kifakadt a Daily Mail riporterének. Sam Chambers, aki egyébként egy évtizeden át Kínában dolgozott, a repülőtéren látta meg a plakátot, és először hinni sem akart a szemének. Később viszont rendkívül megrázta a dolog, hiszen számára - és a Dianát gyászolók számára - ez egyértelműen a nyerészkedésről szól.
Persze nem ez az első, és vélhetőleg nem is az utolsó, hogy a halott hercegnő nevével élnek vissza.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Halála óta számos leleplező könyv jelent meg róla, korábban sosem ismert barátok jelentkeztek már a múltból, és olyan történetek főszereplőjévé is vált, amik valószínűleg csak a szerzőjük fantáziájában léteztek. Mindenesetre Clarence House, aki Károly herceget, Diana volt férjét képviseli, egyelőre nem fűzött kommentárt a kínai cég reklámkampányához.