Botrányos kép! Diana hercegnő, ahogy sosem láthattad
Hatalmas botrányt kavart egy kínai cég, amely a tragikusan elhunyt Dianával reklámozza termékét.

Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

Nem kímélte a robbanás a divatházat: Elie Saab lélegzetelállító ruhákkal tért vissza »

6 sminkeszköz, amivel szépen formázható a ritka, kusza szemöldök: tökéletesítik a fazont és természetes hatást adnak »

72 éves nővel reklámoznak táskát: nem a kora miatt különleges, hogy modellnek állt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Köztudott, hogy a reklámokban nem egyszer tabukat döngetnek, hiszen a potenciális vásárlók figyelmét csak ily módon lehet felhívni az adott termékre.

Ám a Jealousy International elnevezésű kínai fehérneműcég talán mégis túl messzire ment. Ők ugyanis a tragikusan elhunyt Diana hercegnőt, vagy legalábbis egy rá kísértetiesen hasonlító modellt használtak fel legújabb termékük, a Diana fehérnemű reklámozására.

Bugyiban Diana?

A bizarr óriásplakátot, mely arra buzdítja az embereket, hogy "Legyen részese Ön is a brit királyi idillnek", állítólag Kína-szerte már többhelyütt lehet látni.

Ráadásképpen pedig a hercegnő tragikus halálának 13. évfordulóján - Diana 1997. augusztus 27-én szenvedett autóbalesetet Párizsban - a dél-kínai Shenzhen repülőterén is kiplakátolták az új márkát bemutató reklámposztert.

Elképzelhető, hogy a kínai cég pusztán - a nyilvánvaló profit reménye mellett - tisztelegni akart Diana emléke előtt, ám a britek többsége felháborítónak tartja, hogy ily módon gúnyt űznek kedvenc hercegnőjükből.

Mindig csak a pénz

Egy átutazóban lévő újságíró egyenesen kifakadt a Daily Mail riporterének. Sam Chambers, aki egyébként egy évtizeden át Kínában dolgozott, a repülőtéren látta meg a plakátot, és először hinni sem akart a szemének. Később viszont rendkívül megrázta a dolog, hiszen számára - és a Dianát gyászolók számára - ez egyértelműen a nyerészkedésről szól.

Persze nem ez az első, és vélhetőleg nem is az utolsó, hogy a halott hercegnő nevével élnek vissza.

Halála óta számos leleplező könyv jelent meg róla, korábban sosem ismert barátok jelentkeztek már a múltból, és olyan történetek főszereplőjévé is vált, amik valószínűleg csak a szerzőjük fantáziájában léteztek. Mindenesetre Clarence House, aki Károly herceget, Diana volt férjét képviseli, egyelőre nem fűzött kommentárt a kínai cég reklámkampányához.

Ezt is szeretjük