Vicces vagy ízléstelen? 3 nőknek szóló reklám, ami sokakat megbotránkoztatott
Nem könnyű tamponreklámot készíteni. Szerinted ezek viccesek?

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Ezt soha ne tedd a bőröddel: korábban fogsz ráncosodni, ha így bánsz vele »

Nicole Kidman hajszíne az őszi szezon új kedvence: ezt fogják legtöbbször kikeverni a fodrászok »

Ilyen egyszerű elkészíteni Meghan hercegné tökéletes kis kontyát – 5 perc alatt össze lehet dobni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahogy mondani szokás, jó bornak is kell a cégér, manapság pedig lehetetlen úgy életben maradni egy cégnek, hogy nem hirdeti a termékét.

Így van ez a női higiéniai termékekkel is, melyeknél persze állandó kérdés: vicces legyen vagy inkább szolid? A téma kényes, és nagyon nehéz megtalálni a vékony határt a humoros és az ízléstelen között. Három olyan reklám következik, ahol megpróbálták - szerinted sikerült nekik?

Libra Men

Egy ausztrál reklám azt próbálta bemutatni, mi történhet akkor, ha egy pasi megtalálja a barátnője egészségügyi betétjeit - nos, a reklám szerint szórakozni kezd velük.

Még Thort és Farkasembert is játszik, míg annyira be nem borítja magát a betétekkel, hogy leginkább úgy néz ki, mint egy vattával párnázott, abszurd szuperhős.

És természetesen ez az a pillanat, amikor megérkezik a barátnője - apukájával együtt, akinek most akarta bemutatni a pasit.

Hogy a történet hogyan végződhet, azt már a fantáziánkra bízzák, az viszont biztos, hogy az ausztrálok nagyon lazára vették a figurát - egy ilyen hirdetést idehaza nem valószínű, hogy bármelyik, női higiéniás terméket forgalmazó cég be mert volna vállalni.

A lányok tudják

A pasi és a női higiéniás termék alapszituációt használja az a hirdetés is, amelyben egy férfi áll a bolt polcai előtt, azon töprengve, hogy vajon milyen méretű tampont vásároljon a barátnőjének.

Először a minit választja, majd egyértelműen lefelé néz, és halk horkantással nyugtázza magában, hogy az biztosan kicsi lenne - és inkább a szuper mellett dönt.

Azért a biztonság kedvéért még rákérdez a pénztárnál, hogy lehet-e ennél nagyobbat kapni.

A reklám arra az általános vélekedésre játszik rá, hogy a férfiak nem sokat tudnak a nők periódusáról, és mint általában, itt is a szexből kiindulva keresik a válaszokat. A reklám ízléstelen is lehetne, ha nem lenne ilyen visszafogott az utalás - nálad átlépte azt a bizonyos határt?

Úszni is lehet vele

Napsütés, pálmafák, medence, lágy zene és egy bikinis lány. Azt már régóta tudjuk, hogy a tamponban az a jó, hogy még úszni is lehet vele, és nem zavar a nyaralás alatt, a reklám azonban emellett arra is felhívja a figyelmet, hogy az új Tampax nedvszívó képessége minden korábbinál jobb - néhány hossz után a medence vízének a felét is magába gyűjti.

Ezt is szeretjük