Vicces vagy ízléstelen? 3 nőknek szóló reklám, ami sokakat megbotránkoztatott

Nem könnyű tamponreklámot készíteni. Szerinted ezek viccesek?

FeminaShop

Látogass el a
Femina Shopba!

Megnézem
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Ahogy mondani szokás, jó bornak is kell a cégér, manapság pedig lehetetlen úgy életben maradni egy cégnek, hogy nem hirdeti a termékét.

Így van ez a női higiéniai termékekkel is, melyeknél persze állandó kérdés: vicces legyen vagy inkább szolid? A téma kényes, és nagyon nehéz megtalálni a vékony határt a humoros és az ízléstelen között. Három olyan reklám következik, ahol megpróbálták - szerinted sikerült nekik?

Libra Men

Egy ausztrál reklám azt próbálta bemutatni, mi történhet akkor, ha egy pasi megtalálja a barátnője egészségügyi betétjeit - nos, a reklám szerint szórakozni kezd velük.

Még Thort és Farkasembert is játszik, míg annyira be nem borítja magát a betétekkel, hogy leginkább úgy néz ki, mint egy vattával párnázott, abszurd szuperhős.

És természetesen ez az a pillanat, amikor megérkezik a barátnője - apukájával együtt, akinek most akarta bemutatni a pasit.

Hogy a történet hogyan végződhet, azt már a fantáziánkra bízzák, az viszont biztos, hogy az ausztrálok nagyon lazára vették a figurát - egy ilyen hirdetést idehaza nem valószínű, hogy bármelyik, női higiéniás terméket forgalmazó cég be mert volna vállalni.

A lányok tudják

A pasi és a női higiéniás termék alapszituációt használja az a hirdetés is, amelyben egy férfi áll a bolt polcai előtt, azon töprengve, hogy vajon milyen méretű tampont vásároljon a barátnőjének.

Először a minit választja, majd egyértelműen lefelé néz, és halk horkantással nyugtázza magában, hogy az biztosan kicsi lenne - és inkább a szuper mellett dönt.

Azért a biztonság kedvéért még rákérdez a pénztárnál, hogy lehet-e ennél nagyobbat kapni.

A reklám arra az általános vélekedésre játszik rá, hogy a férfiak nem sokat tudnak a nők periódusáról, és mint általában, itt is a szexből kiindulva keresik a válaszokat. A reklám ízléstelen is lehetne, ha nem lenne ilyen visszafogott az utalás - nálad átlépte azt a bizonyos határt?

Úszni is lehet vele

Napsütés, pálmafák, medence, lágy zene és egy bikinis lány. Azt már régóta tudjuk, hogy a tamponban az a jó, hogy még úszni is lehet vele, és nem zavar a nyaralás alatt, a reklám azonban emellett arra is felhívja a figyelmet, hogy az új Tampax nedvszívó képessége minden korábbinál jobb - néhány hossz után a medence vízének a felét is magába gyűjti.

Érzelmek logikája - Hogyan vannak jelen az érzelmek a logikus gondolkodásban?

A Femina Klub novemberi vendége Dr. Mérő László matematikus, pszichológus lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya az érzelmek és az elme bonyolult viszonyáról beszélget. Körbejárjuk, mit jelent valójában az érzelmi intelligencia, megismerjük az érzelmek szerkezetét, és hogyan alkalmazhatjuk a felismeréseinket mindennapi problémáink megoldásában is.

Pontos részletek az estről itt olvashatók: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2023. november 6. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Ezt is szeretjük