5 jel, ami arra utal, hogy kivételesen sikeres leszel a munkádban

Nem kell szuperképességek birtokában lenned ahhoz, hogy szárnyalj.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A különlegesen sikeres emberek osztoznak bizonyos személyiségjegyeken. Az alábbi videó öt olyan, a hétköznapokban megfigyelhető személyiségjegyet mutat meg, amelyeket a különösen jól teljesítő embereknél gyakran megtalálunk.

Ki ne vágyna kivételes sikerekre? Ha te is rendelkezel az alábbi személyiségjegyek némelyikével, akkor már joggal reménykedhetsz, hogy a siker a te életedbe is elérkezik - ezzel természetesen nem azt mondjuk, hogy csakis ezek a vonások jelezhetik előre a sikert, és azt is érdemes szem előtt tartani, hogy ezek mind fejleszthető tulajdonságok.

Jelek, hogy sikeres leszel a munkádban

A videó idézetekkel, magyarázatokkal és tanácsokkal kibővített változatát a Business Insider oldalán nézheted meg. Dióhéjban összegezve ezek a sikeres ember ismérvei:

  1. Örömödet leled mások sikerében.
  2. Folyamatosan hajszolod az újabb tapasztalatokat.
  3. Nem munka-magánélet egyensúlyban gondolkodsz, hanem egyszerűen csak „élet”-ben.
  4. Tudod, hogy a siker mulandó, ellenben a méltóság örökre veled marad - ha nem tékozlod el -.
  5. Nem gondolod magad különlegesnek.

Nézd meg ezt is - 90 évesen is fiatalnak tűnt: most 118 lesz, és kicsattan

A 117 éves asszony személyazonosító igazolványa szerint kecsua indián anyanyelvű, és egy bányászkolónián született a bolíviai hegyek között, 1900. október 26-án. Így a dolgok jelenlegi állása szerint ő lehet nemcsak az andokbeli ország, de az egész világ legöregebb embere is. A néni 27 éve is már 90 éves volt, de egy fotó bizonyítja, hogy ez nem látszott rajta - nézd meg képeken!

90 évesen is fiatalnak tűnt a világ legidősebb embere: most 118 lesz, és kicsattan

Nézegess képeket!

Elolvasom

Képek: Getty Images Hungary

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük