Sokkal olcsóbb lesz mától a magyarok kedvence az Aldiban: ilyen nagy az árcsökkenés

Az ALDI Magyarország folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést.

Olcsóbb lett a trappista sajt az Aldiban
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az ALDI Magyarország folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést.

A mai naptól az áruházlánc terméktől függően 20-23%-kal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait.

Olcsóbb lett a trappista sajt az Aldiban

A nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az Aldi jelentős mértékben, 20%-kal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát. Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait.

GettyImages-1298448440 (1)
Fotó: Elena Fedorina / Getty Images Hungary

Az 1 kg-os Tolle Trappista sajt közel 21%-kal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára. Az ALDI saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23%-kal csökken, és a mai naptól 3890 forint helyett 2990 forintba kerül. A 700 grammos ALDI saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21%, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül. Ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21%-kal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni. Az ALDI saját márkás, 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20%-kal, 1999 forintról 1599 forintra csökken. Ez az öt termék adja az Aldi trappistasajt-forgalmának háromnegyedét.

A cikk az ajánló után folytatódik

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

- A vaj után a trappista sajt esetében is a piacon elsőként reagálunk, és azonnal továbbadjuk a fogyasztóknak azt a jelentős árelőnyt, amit elértünk a beszerzési piacon, így még több megtakarítást biztosítunk a magyar családok számára. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy nálunk mindig a legjobb ár-érték arányt kapják, bármelyik termékről is legyen szó. Az Aldi már 2021 óta kizárólag magyar trappista sajtot kínál polcain, így akik nálunk vásárolnak trappista sajtot, a magyar tejtermelőket és feldolgozókat támogatják - mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Nagy változás jön a magyarországi dohányboltokban: sokan nem örülnek neki

Ez a piaci szereplők problémája az új jogszabállyal.

Nagy változás jön a magyarországi dohányboltokban: sokan nem örülnek neki

Ez a piaci szereplők problémája az új jogszabállyal.

Elolvasom

Borítókép: MTI/MTVA/Bizományosi: Róka László

Ezt is szeretjük