Cuki maszkot rendelt a neten, horrorálarcot kapott: nem egészen ez volt a képen
Igaz, sok terméket jobb áron kínálnak a webáruházak, és a csomagolás is csábító lehet, de vigyázat, nem minden arany, ami fénylik!


- Soma lányának esküvői fotója: a 29 éves Hanna különleges menyasszony volt
- Kvíz! Emlékszel az általánosban tanult versekre? 8 idézet szerzőjére kérdezünk rá
- Kvíz! Átmennél most az elsősegélyvizsgán? 8 kérdés, amire nem csak a jogsi miatt kell tudni a választ
- Gyönyörű kis tó Budapesttől egy karnyújtásnyira: homokos stranddal és jó hangulattal vár a Domonyvölgyi-víztározó
- A 48 éves Dobó Kata hupikék fürdőruhában pózolt: karcsú, mint egy modell
Mindenki átérzi, milyen az, amikor jó áron jut egy bizonyos termékhez vagy szolgáltatáshoz. Ez esetben könnyebben ki is adjuk rá a pénzt, és bízunk benne, hogy az év üzletét hoztuk össze.
Sajnos azonban nemcsak az akciók esetében, de az internetes rendelésnél is szembesülhetsz azzal, amivel ezek az emberek: egészen mást vártak, mint amit kaptak.
Reklamáció - de minek?
A legtöbb csomagoláson feltüntetik a kép csupán illusztráció megjegyzést, ami tulajdonképpen védi az eladót a vevők követeléseivel szemben. Más a helyzet, ha szolgáltatást vásárolsz, például fodrászhoz mész, ez esetben viszont az emberi hibázási rátával kell számolnod. Mindenesetre a BrightSide válogatásán jót mosolyoghatsz, ha más miatt nem is, azért, mert ezek az esetek legalább nem veled történtek meg.
Még több online vásárlási baki
Ezek az emberek sem jártak jobban: befürödtek a vásárlással, az elszabott telefontoktól kezdve a csúnya műfenyőig.
OLVASD EL EZT IS!

- online vásárlás
- futár
Mi történik a csomagoddal, mielőtt csenget a futár? Nehézségekkel teli úton ér célba

- internet
- felmérés