Cuki maszkot rendelt a neten, horrorálarcot kapott: nem egészen ez volt a képen
Igaz, sok terméket jobb áron kínálnak a webáruházak, és a csomagolás is csábító lehet, de vigyázat, nem minden arany, ami fénylik!

- Ismét összefogtak a Fressnapf vásárlói: közel 12 millió Ft adomány a Kutyák Határok Nélkül Alapítványnak (x)
- Korábbi évadkezdéssel és bővebb műfaji kínálattal nyit a Margitszigeti Szabadtéri Színház (x)
- Színésznőként ismertük meg, most mesekönyvet illusztrál - A karantén alatt Korponay Zsófi ezzel foglalkozik

- Angelina Jolie és Brad Pitt középső lánya jól megnőtt: a 14 éves Shiloh olyan magas, mint az anyja
- Détár Enikő és Rékasi Károly fia már 19 éves: Zsigmondból jóképű pasi lett
- Villámkvíz a magyar földrajzból: általános iskolában tudni kellett a válaszokat
- Általános iskolás tananyag: tudod, mi a szófaja a következő szavaknak? Kvíz!
- „Napi 1 szexből 8 havonta 1 lett” - Házaspárok vallomása a szexmentes kapcsolatról
Mindenki átérzi, milyen az, amikor jó áron jut egy bizonyos termékhez vagy szolgáltatáshoz. Ez esetben könnyebben ki is adjuk rá a pénzt, és bízunk benne, hogy az év üzletét hoztuk össze.
Sajnos azonban nemcsak az akciók esetében, de az internetes rendelésnél is szembesülhetsz azzal, amivel ezek az emberek: egészen mást vártak, mint amit kaptak.
Reklamáció - de minek?
A legtöbb csomagoláson feltüntetik a kép csupán illusztráció megjegyzést, ami tulajdonképpen védi az eladót a vevők követeléseivel szemben. Más a helyzet, ha szolgáltatást vásárolsz, például fodrászhoz mész, ez esetben viszont az emberi hibázási rátával kell számolnod. Mindenesetre a BrightSide válogatásán jót mosolyoghatsz, ha más miatt nem is, azért, mert ezek az esetek legalább nem veled történtek meg.
Még több online vásárlási baki
Ezek az emberek sem jártak jobban: befürödtek a vásárlással, az elszabott telefontoktól kezdve a csúnya műfenyőig.
OLVASD EL EZT IS!

- online vásárlás
- futár
Mi történik a csomagoddal, mielőtt csenget a futár? Nehézségekkel teli úton ér célba

- internet
- felmérés