Mi történik a csomagoddal, mielőtt csenget a futár? Nehézségekkel teli úton ér célba
Itt a csomag, hol a csomag: minden, amit tudni érdemes az interneten vásárolt termékek kiszállításáról.

futarok
Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Azt hitték, megszaladt a Photoshop a Balmain reklámjában: pedig ennél nagyobb csavar van benne »

Álomszép esküvői ruhák 2019-re: vad tájak inspirálták a magyar tervezőt »

Zsírgyilkos kardió edzés: csak 30 perc, de van olyan hatékony, mint a futás »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az online vásárlás legcsodásabb pillanata, amikor végre kezünkbe vehetjük a megrendelt terméket. De ez persze a kereskedőnek és a kiszállítást lebonyolító szolgáltatónak komoly feladatot jelent. Az Olcsóbbat.hu utánanézett, milyen nehézségekkel kell megküzdeniük a hazai webáruházaknak, hogy mi, vevők minél gyorsabban és minél kényelmesebben megkaphassuk a csomagunkat.

A hazai e-kereskedelem forgalma idén már meghaladja az 500 milliárd forintot is. A több mint 30 millió magyarországi megrendelés döntő többségét futárszolgálatokkal vagy csomagpontos megoldásokkal juttatták el a webshopok a vevőkhöz. Az Olcsóbbat.hu az elmúlt hetekben azt kutatta a hazai webáruházak körében, hogy milyen tapasztalataik vannak, milyen kihívásokkal néznek szembe a megrendelt termékek kiszállítása során.

Alig emelkedtek az árak

Az elmúlt másfél évben az online kereskedők fele szerint szállítási költségeik 10%-nál is kisebb mértékben nőttek, ha nőttek. A logisztikai szolgáltató kiválasztásakor a legtöbben a jó árat jelölték be, kicsit kevesebben a megbízhatóságot, míg a kiszállítás gyorsaságát csak alig több mint felük. A webáruházak kétharmada egyetértett abban, hogy nem fizetnének többet a kiszállításokért akkor sem, ha küldeményeiket már aznap eljuttathatnák.

Úgy tűnik, a webes kereskedők még nem látnak komoly vásárlói igényt arra, hogy még aznap kiszállítsák a terméket. Ez egybecseng azzal is, hogy kétharmaduk inkább olcsóbb árat, de lassabb kiszállítást választana, csupán bő harmaduk választaná a gyors kiszállítást magasabb áron. Az online boltok vezetőinek több mint fele szerint a hazai vásárlók számára manapság is problémát jelenthet, ha nem tudnának a futárnál készpénzzel fizetni, csak kártyával.

Gyorsaság és kényelem

- A vásárlási élmény részeként tekintenek a vevők a kiszállításra, a csomag átvételére. Ezért minden kereskedőnek, márkának, vállalatnak elemi érdeke, hogy a lehető leggördülékenyebb, a vevő igényeinek figyelembevételével történjen meg a csomag eljuttatása. Az online vásárlás akkor fejeződik be, amikor kinyitják a csomagot, így egyértelmű, hogy az online kereskedelem márkáinak a fenntartható fejlődéshez mindent meg kell tenniük, hogy a vásárlás gomb megnyomásától minél gyorsabban és kényelmesebben a vevőhöz kerülhessen a csomag - mondta Jenei Péter, az ár-összehasonlító oldal vezetője.

A nemzetközi e-kereskedelmi trendeknek megfelelően itthon is egyre komolyabb vevői elvárás a gyorsaság. A webshopok több mint kétharmada szerint előnyt jelentene számukra, ha nem kellene a megrendelőnek a futárra várnia. Egy márka veszíthet lojális vásárlókat, ha nem tudják megfelelő áron és tempóban kiszállítani a termékeket.

A cikk az ajánló után folytatódik

- A kiszállítás utolsó méterein is alkalmazkodnunk kell a vevők igényeihez. Ahogy hazánkban is egyre népszerűbbek a csomagpontos kiszállítási megoldások, a Foxpost is mindent elkövet, hogy a kereskedők számára is a lehető legkedvezőbb áron, precíz szolgáltatást tudjon nyújtani, és a vevők számára is gyors, útba eső, biztonságos csomagátvételi lehetőséget biztosítson - mondta Bengyel Ádám, a Foxpost vezérigazgatója.

Nézd meg ezt is - Rendelt egy bögrét, nem hitt a szemének, amikor kibontotta

A webshop megkönnyíti az életet, ugyanakkor óriási lutri is egyben. A széles termékválaszték és a vonzó árak néha nem tudják kompenzálni azt a bizonytalanságot, hogy olykor abszolút más kerül ki a csomagból, mint amit vártunk. 

Ezt is szeretjük