Nagy változtatásra készül a Lidl: ennek sokan nem fognak örülni
Jelentős lépésre szánta el magát a népszerű áruházlánc.

- Megemeli a hajtöveket és szuper dús tartást ad: ezért a hajformázó eszközért rajonganak most a szépségbloggerek »
- A nappali és az esti arcápolási rutin nagyon más: nem mindegy, hogy mikor mit kensz az arcodra »
- 40 felett így a legnőiesebb a cicaszem: fiatalosabbnak tűnik az arc, ha másképp húzod meg a vonalat »

- Szabó Zsófi überszexi bőrruhában: a Glamour-gála legdögösebb sztárja volt
- Ki ajánlhatja fel először a tegeződést? 10 kérdés, amire mindenkinek illik tudni a választ
- Lilu is megszólalt a Glamour-gála botrányos celeb résztvevőiről: meglepő, mit írt róluk
- Mi Argentína fővárosa? 8 kérdés a világ földrajzából, ami sokakat megizzaszt
- Villámgyors KRESZ-teszt: megelőzhetsz egy balra kanyarodó gépkocsit, ha ezt a táblát látod?
Jelentős változtatást tervez a Lidl, írja az Index német sajtóértesülésekre hivatkozva.
A népszerű diszkontáruházláncnál azt tervezik, hogy a jövőben kevesebb állati eredetű fehérjét tartalmazó terméket értékesítenek.
Lidl változás
A Lidl üzleteiben a következő években jelentősen csökkenhet a húskínálat. A cég a Bild értesülései szerint klímavédelmi szempontok miatt szánta el magát a lépésre.
A Lidl valamilyen módon kompenzálni szeretné majd a csökkentett húskínálatot az áruházaiban, ezért azt tervezi, hogy folyamatosan növeli a növényi eredetű fehérjéket tartalmazó termékek számát, írja a cikk.

A Lidl a lap értesülései szerint arra szeretné ösztönözni az embereket, hogy úgy táplálkozzanak, hogy napról napra tekintettel legyenek a bolygó megvédésére és a különféle környezetvédelmi szempontokra is. Tízmilliárd ember számára a természeti erőforrások csak akkor elegendőek, ha a húsfogyasztás aránya csökken, fogalmaznak a közleményükben.
Az áruházlánc vezetősége abban reménykedik, hogy imázsjavulást tudnak elérni az elhatározásukkal. A projekt részletei még nem ismertek, de az már biztos, hogy a Lidl speciális tematikus heteket tart majd a boltjaiban a húsmentes termékek népszerűsítésére.
A Lidl ennek ellenére nem akarja elveszíteni a rendszeresen húst fogyasztó vásárlóikat. Minden élelmiszerből, termékből biztosítani szeretnék majd az alap-árumennyiséget.
Egyre több magyar szeretne bolti eladó lenni: akár ilyen sokat is kereshetnek
A munkaerőhiány miatt az élelmiszerláncok tulajdonképpen egymásra licitálnak a fizetésekben, ami azt eredményezte, hogy egyre többen lennének bolti eladók a magas kereset reményében.
Képek: Getty Images Hungary
OLVASD EL EZT IS!

- statisztika
- válság