Nagy változtatásra készül a Lidl: ennek sokan nem fognak örülni

Jelentős lépésre szánta el magát a népszerű áruházlánc.

Lidl változás
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Jelentős változtatást tervez a Lidl, írja az Index német sajtóértesülésekre hivatkozva.

A népszerű diszkontáruházláncnál azt tervezik, hogy a jövőben kevesebb állati eredetű fehérjét tartalmazó terméket értékesítenek.

Lidl változás

A Lidl üzleteiben a következő években jelentősen csökkenhet a húskínálat. A cég a Bild értesülései szerint klímavédelmi szempontok miatt szánta el magát a lépésre.

A Lidl valamilyen módon kompenzálni szeretné majd a csökkentett húskínálatot az áruházaiban, ezért azt tervezi, hogy folyamatosan növeli a növényi eredetű fehérjéket tartalmazó termékek számát, írja a cikk.

GettyImages-1309223899 (1)
Fotó: Oscar Wong / Getty Images Hungary

A Lidl a lap értesülései szerint arra szeretné ösztönözni az embereket, hogy úgy táplálkozzanak, hogy napról napra tekintettel legyenek a bolygó megvédésére és a különféle környezetvédelmi szempontokra is. Tízmilliárd ember számára a természeti erőforrások csak akkor elegendőek, ha a húsfogyasztás aránya csökken, fogalmaznak a közleményükben.

Az áruházlánc vezetősége abban reménykedik, hogy imázsjavulást tudnak elérni az elhatározásukkal. A projekt részletei még nem ismertek, de az már biztos, hogy a Lidl speciális tematikus heteket tart majd a boltjaiban a húsmentes termékek népszerűsítésére. 

A Lidl ennek ellenére nem akarja elveszíteni a rendszeresen húst fogyasztó vásárlóikat. Minden élelmiszerből, termékből biztosítani szeretnék majd az alap-árumennyiséget.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Egyre több magyar szeretne bolti eladó lenni: akár ilyen sokat is kereshetnek

A munkaerőhiány miatt az élelmiszerláncok tulajdonképpen egymásra licitálnak a fizetésekben, ami azt eredményezte, hogy egyre többen lennének bolti eladók a magas kereset reményében.

Egyre több magyar szeretne bolti eladó lenni: akár ilyen sokat is kereshetnek

A munkaerőhiány miatt az élelmiszerláncok tulajdonképpen egymásra licitálnak a fizetésekben, ami azt eredményezte, hogy egyre többen lennének bolti eladók a magas kereset reményében.

Elolvasom

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük