Nagy akciót indít a Lidl - Erről tudnod kell, mielőtt bevásárolni indulsz

Akciós termékcsalád hírét jelentette be a Lidl.

Akció a Lidlben
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Tartósan csökkenti a Lidl a vegán élelmiszereinek az árát, ezzel is támogatva a speciális étrendűeket.

Akciós termékcsalád a Lidlben

A Lidl Magyarország a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítése érdekében újabb úttörő lépést tett. Januártól a vállalat tucatnyi termékkel megkezdte a saját márkás Vemondo márkanév alá tartozó vegán élelmiszerek árának csökkentését, így azokat ugyanolyan kedvező áron kínálja, mint állati eredetű megfelelőjüket. Mindezzel meg szeretné könnyíteni a növényi alapú termékek elérhetőségét, és valódi választási lehetőséget kíván nyújtani a vásárlóknak árbeli különbségek nélkül.

A Lidl azon dolgozik, hogy 2025-ig a vegetáriánus, vegán életmódot követő vásárlóik számára minél szélesebb termékválasztékot kínáljanak. A csökkentett ártartalmú ételek közé tartozik például a pizza, a toastsonka, szendvicsfeltétek, sajtok, biozabital, zabtejszín és a vegán joghurt. 

- A tudatos és fenntartható fogyasztás akkor válhat széles körben elterjedtté, ha az azt támogató étrend mindenki számára megfizethető és könnyebben hozzáférhető lesz. Eddig a vegán alternatív termékek jellemzően drágábbak voltak az élelmiszer-kiskereskedelemben, mint a hasonló, állati eredetű termékek. A Lidl ezen szeretne változtatni, ezért úttörő lépésként megkezdtük az árak egységesítését. Mostantól a csökkentett árú kínálatunkban megtalálható többek között pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, biozabital, biozabtejszín, vegangurt és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne is. Bízunk benne, hogy ezáltal egyre többen döntenek a fenntartható alternatívák és így a fenntartható táplálkozás mellett - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A cikk az ajánló után folytatódik

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban az AI, vagyis a mesterséges intelligencia előretöréséről, jövőjéről és esetleges veszélyeiről dilemmázzunk. Valóban elveheti a munkánkat az AI? Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától? Hogyan hasznosítható az oktatásban? Teremthet munkahelyeket? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Szertics Gergely AI szakértő, Kazár Zalán Kristóf, a Femina vezető szerkesztő-újságírója és Pintér Ada műsorvezető.

Promóció

A Lidl 2020-ban indította el saját vegán márkáját azzal a céllal, hogy szélesebb alternatívát kínáljon a vegán, vegetáriánus és a növényi termékeket előnyben részesítő vásárlók számára. A vállalat tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb kereslet mutatkozik a vegán termékek iránt, ezért folyamatosan növeli kínálatában a növényi eredetű termékek arányát, így a teljes vegán termékpaletta, valamint azon belül a saját márkás Vemondo termékcsalád választékát is. Emellett az áruházlánc évente több alkalommal indít akciós témaheteket a vegán, vegetáriánus és az alternatív, környezetbarát táplálkozás népszerűsítésére.

Még nincs késő, ha te is fejest ugranál a veganuárba, kövesd a Sóbors oldalát, ahol a heti menük mellett változatos és ízletes receptek várnak rád! 

2. heti menüterv veganuárra: reggeli-, ebéd-, vacsoraötleteket mutatunk

Még nem késő csatlakozni a kihíváshoz, mert csak most lendülünk be igazán! Az első hetinél is jobb recepteket hoztunk, amelyekkel gyerekjáték a veganuár!

Elolvasom

(Képek forrása: Getty Images Hungary)

Ezt is szeretjük