Hiphopot kedvelő kutya gazdát keres: örökbefogadás soha nem volt még ilyen személyes
És te milyen zenei ízlésű kutyát fogadnál örökbe? Szuper kezdeményezést mutatunk.

kutya zenet hallgat1
Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Lélegzetelállító menyasszonyi csokrok őszi hangulatban: nem fontos a vágott virág »

10 dolog a divatban, ami nagyon megváltozott a 2000-es évek eleje óta: egészen mást jelent most, mint akkor »

A H&M Moschino-kollekciója a 90-es évek teljes káoszát felvonultatja – Nem biztos, hogy ez lesz a kedvencünk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Spotify egy müncheni állatmenhellyel karöltve merőben szokatlan módszerrel igyekszik új gazdát találni a szerencsétlen sorsú kutyusoknak.

A kezdeményezés apropóját a Glasgow Egyetem kutatása adta, mely szerint minden kutya egyedülálló zenei ízléssel rendelkezik. A Spotify-nak több se kellett, azonnal új kampányba fogott, ami egyszerre zseniális, illetve végtelenül cuki. Nézd csak, mit találtak ki!

Zenekedvelő eb gazdit keres

Hivatalosan a Serviceplan reklámügynökség a kampány megálmodója, akciójukat pedig találóan Adoptify fantázianévvel illették, mint adoption - örökbefogadás - és Spotify. A weboldalukon olyan négylábúakat láthatsz, akik jelenleg a müncheni állatmenhelyen állomásoznak, ahol a szakemberek különböző lejátszási listákkal igyekeznek kideríteni, melyik kutyához melyik zenei műfaj áll a legközelebb.

Hans-Peter Soprer, az ügynökség kreatív igazgatója szerint a Spotify ismeri a világon a legjobban a hallgatók zenei ízlését, az ő tudásukat latba vetve pedig ezentúl olyan kutyusokat ajánlhatnak a leendő gazdiknak, akik ugyanazért a dallamért rajonganak.  Az akcióból természetesen az érintetteket sem hagyhatták ki, akik szemmel láthatóan teljesen belefeledkeztek a muzsika hangjaiba.

Ezt is szeretjük