Hiphopot kedvelő kutya gazdát keres: örökbefogadás soha nem volt még ilyen személyes
És te milyen zenei ízlésű kutyát fogadnál örökbe? Szuper kezdeményezést mutatunk.

kutya zenet hallgat1
Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Zavarba ejtő fotókon pózol a 16 éves modell: az arca egy kislányé, de nőként néz a kamerába »

2019 legnőiesebb rövid frizurái: inspiráló bob fazonok egyenesen a szalonokból »

Nem is gondolnád, mire jó még a szegfűszeg: nagy hasznát veheted, ha elfogyott a szemöldökceruzád »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Spotify egy müncheni állatmenhellyel karöltve merőben szokatlan módszerrel igyekszik új gazdát találni a szerencsétlen sorsú kutyusoknak.

A kezdeményezés apropóját a Glasgow Egyetem kutatása adta, mely szerint minden kutya egyedülálló zenei ízléssel rendelkezik. A Spotify-nak több se kellett, azonnal új kampányba fogott, ami egyszerre zseniális, illetve végtelenül cuki. Nézd csak, mit találtak ki!

Zenekedvelő eb gazdit keres

Hivatalosan a Serviceplan reklámügynökség a kampány megálmodója, akciójukat pedig találóan Adoptify fantázianévvel illették, mint adoption - örökbefogadás - és Spotify. A weboldalukon olyan négylábúakat láthatsz, akik jelenleg a müncheni állatmenhelyen állomásoznak, ahol a szakemberek különböző lejátszási listákkal igyekeznek kideríteni, melyik kutyához melyik zenei műfaj áll a legközelebb.

Hans-Peter Soprer, az ügynökség kreatív igazgatója szerint a Spotify ismeri a világon a legjobban a hallgatók zenei ízlését, az ő tudásukat latba vetve pedig ezentúl olyan kutyusokat ajánlhatnak a leendő gazdiknak, akik ugyanazért a dallamért rajonganak.  Az akcióból természetesen az érintetteket sem hagyhatták ki, akik szemmel láthatóan teljesen belefeledkeztek a muzsika hangjaiba.

Ezt is szeretjük