Hiphopot kedvelő kutya gazdát keres: örökbefogadás soha nem volt még ilyen személyes

És te milyen zenei ízlésű kutyát fogadnál örökbe? Szuper kezdeményezést mutatunk.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Spotify egy müncheni állatmenhellyel karöltve merőben szokatlan módszerrel igyekszik új gazdát találni a szerencsétlen sorsú kutyusoknak.

A kezdeményezés apropóját a Glasgow Egyetem kutatása adta, mely szerint minden kutya egyedülálló zenei ízléssel rendelkezik. A Spotify-nak több se kellett, azonnal új kampányba fogott, ami egyszerre zseniális, illetve végtelenül cuki. Nézd csak, mit találtak ki!

Zenekedvelő eb gazdit keres

Hivatalosan a Serviceplan reklámügynökség a kampány megálmodója, akciójukat pedig találóan Adoptify fantázianévvel illették, mint adoption - örökbefogadás - és Spotify. A weboldalukon olyan négylábúakat láthatsz, akik jelenleg a müncheni állatmenhelyen állomásoznak, ahol a szakemberek különböző lejátszási listákkal igyekeznek kideríteni, melyik kutyához melyik zenei műfaj áll a legközelebb.

Hans-Peter Soprer, az ügynökség kreatív igazgatója szerint a Spotify ismeri a világon a legjobban a hallgatók zenei ízlését, az ő tudásukat latba vetve pedig ezentúl olyan kutyusokat ajánlhatnak a leendő gazdiknak, akik ugyanazért a dallamért rajonganak.  Az akcióból természetesen az érintetteket sem hagyhatták ki, akik szemmel láthatóan teljesen belefeledkeztek a muzsika hangjaiba.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük