Elvesztette a kutyáját, ezért vissza akarta adni az eledelt: megható volt a kereskedő reakciója
Kedves történet az emberi együttérzésről és egy igazán kitűnő ügyfélszolgálatról.

Létezik jó ügyfélszolgálat, és van néhány cég, amely minden követ megmozgat, hogy támogassa az ügyfeleit. Egy nap egy Anna Brose nevű nő felvette a kapcsolatot a Chewy nevű amerikai online állateledel-kiskereskedővel, azzal a reménnyel, hogy visszaküldheti a használatlan kutyaeledelt, miután elveszítette szeretett kedvencét, Gust.
Ami ezután történt, az egészen elképesztő. Twitteren közzétette a sztorit, amelyet közel egymillióan lájkoltak. Az emberek ezen felbuzdulva megosztották saját történeteiket is, és kapcsolódtak a veszteségen és az emberi kedvesség tanúbizonyságain keresztül.
A kereskedő megható reakciója
- Felvettem a kapcsolatot a Chewy-val múlt héten, hogy meglássam, visszaküldhetem-e a használatlan zsák kutyaeledelt, miután a kutyám elhunyt. Az üzlet 1, teljes visszatérítést adott 2, azt mondták, adományozzam az ételt egy menhelynek, és 3, ma küldtek virágot egy ajándékkártyával, amin annak az embernek az aláírása volt, akivel beszéltem - írta Brose a Twitteren.
A Chewy ezután újra válaszolt. - Ez a legkevesebb, amit tehetünk, Anna. Reméljük, hogy ezek a virágok javítanak kicsit a hangulatodon - írták.
Thank you all for the kind messages and shared stories in the comments 💙 Gus would have been blown away! pic.twitter.com/DiopASuHIi
— Anna Brose, MSc (@alcesanna) June 16, 2022
Andrew Stein, a cég ügyfélszolgálatának rangidős igazgatója megerősítette: - Az, hogy az ügyfeleink mellé álljunk az állatnevelésük mérföldköveinél, kulcsfontosságú része az irányelveinknek.
Ez az interakció az ügyfélszolgálattal kihozta a legjobbat az internetezőkből is, ahogyan az emberek kapcsolódni kezdtek a kisállataik iránti szereteten keresztül. Brose bejegyzése alá több mint tízezer komment érkezett, melyben emberek részvétüket nyilvánítják, megosztják történeteiket saját állataikról, és pozitív tapasztalataikat a cég példaértékű hozzáállásáról. A kommentekből kiderült, hogy volt, akiknek festményt küldött a cég az elhunyt kutyájáról.

Lehet-e boldog, aki intelligens? - A tudás hatása a lelki egészségre
Kepes András író, újságíró a Femina Klub júniusi előadásán arra keresi a választ, hogyan találhatunk boldogságot egy folyamatosan változó, kihívásokkal teli világban. Hogyan formálhatjuk úgy az életünket, hogy az ne csak sikeres, de valóban örömteli is legyen?
További részletek: feminaklub.hu/
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2025. június 5. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Egy kommentelő ezt írta: - Egy állatmenhelyen dolgozom. A történet legitim. Gyakran keresnek meg minket olyan emberek az adományaikkal, akik azért kerestek fel, mert a Chewy ezt tanácsolta nekik. Nem tudom kifejezni, hogy mit jelent ez nekünk. Valódi ajándék.
Az ilyen állatokat fogadják örökbe a legritkábban, pedig gyönyörűek
A fotós szeretné bebizonyítani, hogy a fekete színű állatok is ugyanúgy megérdemlik, hogy szerető otthonra találjanak.
Az ilyen állatokat fogadják örökbe a legritkábban, pedig gyönyörűek: elbűvölő képeken mutatja meg a fotós
Nézegess képeket!
ElolvasomA kiemelt kép illusztráció. Forrás: Getty Images.