Lehet-e diszkontban jó bort venni? Sokan nem ezt a választ várnák

A bor nem csupán alkohol, hanem élmény is. És ez akkor sem kizárt, ha áruházban veszed.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az utóbbi években egyre gyakoribb, hogy még a borszakértők is hosszasan időznek a hipermarketek és a diszkontok borospolcai között. Félreértés ne essék, ebben semmi hátsó szándék nincs, éppen ellenkezőleg: ez arra utal, hogy a diszkontokban is kifejezetten jó áron juthatunk színvonalas borokhoz.

Az üzletláncok ugyanis egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek a borválasztékra, és, bár a legalsó polcokat többnyire még mindig a kannás borok uralják, a boltok számára presztízskérdés lett, hogy neves termelők borait forgalmazzák, vagy saját márkanévvel árusítsanak kiváló ár-érték arányú borokat.

Exkluzív borok a legjobb árakon?

A diszkontban kapható borok célközönsége legalább olyan sokrétű, mint maga a borkínálat: azok is megtalálhatják számításaikat, akik érdeklődnek a minőségi borok iránt, vagy csak nyitottak egy-egy új fajta vagy termőterület megismerésére. Na és persze, ne feledkezzünk meg az árérzékenyekről sem, akik kedvelik az újdonságokat, de 2000 forintnál nem fizetnének többet egy palack borért. Ezenkívül van jó pár érvünk a diszkont borok mellett, így legközelebb már nyugodt szívvel leemelheted valamelyiket.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük