Masszázsfajták, szépségfaktor szerint
A masszázs ellazít, csökkenti a stresszt, és megnyugtatja a lelket. Ennél még többet is tud: szépít! Ismerkedj meg a legjobbakkal.

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

beauty and style

5 különböző színű hajgumit tett a hajába: ördögien okos ötlet fonáshoz »

Michelle Obama ragyog a friss fotókon: az egykori first lady most is stílusos »

Két betű az esküvői tortán, amitől egyedi és ízléses lesz – Így helyezd el rajta »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A masszázs fokozza az anyagcserét, és javítja a vérkeringést. Cikkünkben a legjobb masszázsfajtákról olvashatsz.

Shiatsu - Ázsiai masszázs

Újra feszessé teszi a bőrt. A japánok már évezredek óta ismerik a valódi szépség titkát: ez pedig a test és a lélek harmóniája. Szépségtippjük: a shiatsu masszázs.

Hatásai: felélénkíti a test energiaáramlását, és felszabadítja a szépséghez nélkülözhetetlen életerőt, a csít.

Az arcon, nyakon és tarkón található energiapontokon - cubosokon - ritmikus ujjnyomással oldják fel a blokádokat a masszőrök, így mozgósítják a természetes energiákat.

Szépségfaktor: javítja a bőr vérellátását, a sejtek tápanyag-ellátását, és erősíti a kötőszövet rugalmasságát. Segítségével a bőr jobban felszívja az ápolóanyagokat, és mintegy felturbózza a krémek és kúrák hatását.

Jóérzés-masszázs indiai módra

Simogatás tetőtől talpig. Az ellazulás leggyengédebb formáját az ájurvéda-olajmasszázs biztosítja, mely során a testet tetőtől talpig olajjal kenik be, és óvatosan végigsimítják.

Hatásai: ez a lazító gyógymód összhangba hozza az anyagcserét és a vegetatív idegrendszert. A munkahelyi bosszúságokra tökéletes ellenszer, mivel helyreállítja a lelki nyugalmat.

Szépségfaktor: felpezsdíti a sejtek működését, így a bőr rózsássá és egészségessé válik, a megmasszírozott emberből pedig árad a dinamizmus.
 

Önmasszázs: felébreszti az érzékeket, és aktivál. A reggeli masszázst szezám- vagy kókuszolajjal végezd, nagyon gyengéden, majd ezt követően vegyél meleg zuhanyt.

Lávaköves masszázs

Hazánkban is egyre elterjedtebb a la stone, vagyis a lávaköves masszázs. Az energiaszintet kiegyensúlyozó és fokozó speciális masszázs során a test meridiánjainak különböző pontjaira meleg vagy szükség szerint hideg lávaköveket helyeznek fel. Ezek a kerekdedre, oválisra csiszolt kövek olyan kellemes érzetet okoznak a masszázs közben, hogy fel sem tűnik a kő keménysége, merevsége. A közel másfél órás masszázs során a feszültség oldódik, az izmok ellazulnak, a fájdalmas tagok megnyugszanak. Az energiablokkok következtében rosszul működő szervek funkciója is javul - ehhez természetesen nem elég egy masszázs, ahogy egyetlen, az energiaközpontokkal, meridiánokkal dolgozó módszerhez sem.

Segédolajok masszázshoz

Az olyan bázisolajok, mint a szója-, a szőlő- vagy az avokádóolaj, megkönnyítik a csúszást és a simítást. Ha illóolajokat is adsz hozzá, fokozhatod a hatást!

Fejmasszázs

Selymesen fénylővé varázsolja a hajat. A fejbőr gyengéd masszírozása kellemesen kikapcsol, és gondoskodik róla, hogy a haj egészséges legyen.

Hatásai: a fejmasszázs ellazít, megszünteti a fej területén keletkezett feszültséget, és javítja a fejbőr vérellátását. Fejfájás ellen is hatásos. Illóolajok alkalmazásával - peeling-masszázsként - enyhíti a különböző fejbőrproblémákat, például az erős korpásodást.

Szépségfaktor: a jobb vérellátás hatására több létfontosságú tápanyag jut a hajgyökerekbe, melynek eredménye: erős, csillogó haj.

Önmasszázs: szórakozássá változtathatod a napi hajmosást, de enélkül is végezheted. Gyengéd nyomással írj le kis köröket az ujjaid végével, kezdve a homlokodon lévő haj tövétől egészen a tarkóig. Ismételd meg háromszor.

Ezt is szeretjük