Más márka ilyen fotóval nem reklámozott volna: a modell bikinis képéért rajong az internet

Nem éppen a megszokott képekkel hirdette egy márka a fürdőruháit. Imádják érte az emberek.

Boohoo retusálatlan modellje
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Már javában tombol a fürdőruhaszezon, mindenki keresi a tökéletes bikiniket - legalábbis, ha még nem találta meg. Egy fiatal nő is éppen a neten böngészett egy álomdarab után, amikor rábukkant egy szokatlan fotóra.

Az online üzlet hirdetésén már első pillantásra sem a sárga, egyrészes fürdőruha tűnt fel neki, hanem az, hogy a modell teste a képen jócskán eltér a megszokottól.

A modell valódi testét mutatták meg

A Boohoo nevű márka a többi webshoptól eltérően nem tökéletesre retusált nővel hirdette a darabjait, hanem valódi képpel: eszükbe sem jutott kiphotoshopolni a modell csípőjén és combján lévő striákat. Cheryl Adele-t annyira meglepte a kép, hogy meg is osztotta a Facebook-oldalán a következő szöveggel:

- Szerintem ez annyira csodálatos! Még egy ilyen nagy ruhamárka, mint a Boohoo sem retusálta ki a modell striáit. Ez az igazi girl power! Minden nőnek vannak tökéletlenségei. Nem kellene, hogy kiretusálják őket, és irreális elvárásokat támasszanak bennünk a testünkkel szemben. Ezek tesznek minket azzá, akik vagyunk. Ez a valóság - posztolta a lány a fotót, amit azóta már 110 ezren lájkoltak, és több mint 3,7 ezer hozzászólás is érkezett rá. Sőt, 69 ezren megosztották a bejegyzését.

A cikk az ajánló után folytatódik

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Rengeteg dicsérő komment született a poszt alatt. Sokan kiemelték, mennyire jó, hogy végre a valóságot mutatják meg még a hirdetésben is, és többen hangsúlyozták, milyen fantasztikus ötlet, hogy el merték hagyni a Photoshopot. Néhányan megemlítették, hogy nekik is vannak striáik, így hihetetlenül jó érzés volt számukra látni, hogy nincsenek egyedül ezzel. 

A márka egyébként más fotókon is elhagyta már a retusálást, ezekkel szintén kivívta az emberek elismerését. Mindenki reméli, hogy hamarosan egyre több webshop áll át a Photoshop-mentes képekre, hiszen ez a valóság, és mindenki úgy gyönyörű, ahogy van - striákkal, narancsbőrrel együtt.

boohoo

Fürdőruhakampány retus nélkül

Szerencsére néhány márka bevállalta már, hogy hasonló képekkel hirdesse a darabjait. Ilyen többek között a Desigual is, akik őszinte fotókkal lepték meg a netezőket.

Ezekről a retusálatlan fürdőruhás képekről beszél az egész internet - Valódi testét mutatta meg a nő

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük