Más márka ilyen fotóval nem reklámozott volna: a modell bikinis képéért rajong az internet
Nem éppen a megszokott képekkel hirdette egy márka a fürdőruháit. Imádják érte az emberek.

boohoo modell
Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

Nem szélesítenek a túlméretezett, bő cuccok, ha így kerülnek be az öltözékbe: nőiesen is viselhetők »

A 61 éves nő kicselezte az öregedést? – Olyan a teste, akár egy harmincasé, és úgy is érzi magát »

A csinos kis nagymamaretikül az új sláger: árakkal, lelőhelyekkel mutatjuk a szupernőies darabokat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Már javában tombol a fürdőruhaszezon, mindenki keresi a tökéletes bikiniket - legalábbis, ha még nem találta meg. Egy fiatal nő is éppen a neten böngészett egy álomdarab után, amikor rábukkant egy szokatlan fotóra.

Az online üzlet hirdetésén már első pillantásra sem a sárga, egyrészes fürdőruha tűnt fel neki, hanem az, hogy a modell teste a képen jócskán eltér a megszokottól.

A modell valódi testét mutatták meg

A Boohoo nevű márka a többi webshoptól eltérően nem tökéletesre retusált nővel hirdette a darabjait, hanem valódi képpel: eszükbe sem jutott kiphotoshopolni a modell csípőjén és combján lévő striákat. Cheryl Adele-t annyira meglepte a kép, hogy meg is osztotta a Facebook-oldalán a következő szöveggel:

- Szerintem ez annyira csodálatos! Még egy ilyen nagy ruhamárka, mint a Boohoo sem retusálta ki a modell striáit. Ez az igazi girl power! Minden nőnek vannak tökéletlenségei. Nem kellene, hogy kiretusálják őket, és irreális elvárásokat támasszanak bennünk a testünkkel szemben. Ezek tesznek minket azzá, akik vagyunk. Ez a valóság - posztolta a lány a fotót, amit azóta már 110 ezren lájkoltak, és több mint 3,7 ezer hozzászólás is érkezett rá. Sőt, 69 ezren megosztották a bejegyzését.

A cikk az ajánló után folytatódik

Előzd meg a striák kialakulását!

A Stria elleni krém értékes olajai táplálják a bőrt és segítenek megőrizni a rugalmasságát, így rendszeres használatával megelőzhető a terhességi csíkok, striák kialakulása a has, a comb és a mellek területén is.

Ha szeretnél róla többet tudni, kattints ide.

Promóció

Rengeteg dicsérő komment született a poszt alatt. Sokan kiemelték, mennyire jó, hogy végre a valóságot mutatják meg még a hirdetésben is, és többen hangsúlyozták, milyen fantasztikus ötlet, hogy el merték hagyni a Photoshopot. Néhányan megemlítették, hogy nekik is vannak striáik, így hihetetlenül jó érzés volt számukra látni, hogy nincsenek egyedül ezzel. 

A márka egyébként más fotókon is elhagyta már a retusálást, ezekkel szintén kivívta az emberek elismerését. Mindenki reméli, hogy hamarosan egyre több webshop áll át a Photoshop-mentes képekre, hiszen ez a valóság, és mindenki úgy gyönyörű, ahogy van - striákkal, narancsbőrrel együtt.

boohoo

Fürdőruhakampány retus nélkül

Szerencsére néhány márka bevállalta már, hogy hasonló képekkel hirdesse a darabjait. Ilyen többek között a Desigual is, akik őszinte fotókkal lepték meg a netezőket.

Ezt is szeretjük