Amiben a reklám pofátlanul ferdít

Soha nem fogsz így kinézni

Ne lepődj meg, ha a termékek nem úgy válnak be nálad, ahogy a televízióban láttad.

Reklámok hazugásai, Photoshop-trükkök
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Te is vágyakozol arra néha, hogy olyan lehess, mint a makulátlan szépségű hírességek a médiában? Érdemes előbb górcső alá venni a legnagyobb kozmetikai cégek reklámjait, mielőtt lehetetlen célokat tűzöl ki magad elé.

Köztudott és elfogadott tény, hogy nyers fotókkal senki nem dolgozik, hiszen sehogy nem mutatnának egy magazinban, de előfordul, hogy a grafikusok - és a megrendelők - átesnek a ló túloldalára. És hiába tudja az ember, hogy nem valós, amit lát, egy idő után irreális elvárásai lesznek magával szemben. Nézd meg egy csokorba szedve a legmeredekebb reklámokat, melyeknél nagyon kilóg a lóláb.

Julia Roberts Lancôme-promócióját egy angol képviselő tiltatta be a brit reklámfelügyeleti hatóságnál. A fotók szerkesztése olyan jól sikerült, hogy a képekről egy húszas éveiben járó, fiatal lány tekint vissza. A színésznő viszont a negyvenes éveit tapossa, és noha csúcsformában van, nem létezik a világon olyan fiatalító kozmetikum, amely ezt a hihetetlen transzformációt hitelessé tenné.

A piacvezető francia divatcég, a Dior Natalie Portmannel készített szempillaspirál-reklámját betiltották. A vállalat egyik nagy konkurense, a L'Oréal reklamált az ügyben illetékes, médiaszabályozással foglalkozó ASA-nál - Advertising Standarts Authority -, hogy a túlzásba vitt digitális manipulációval megtévesztik a vásárlókat. Való igaz: a képen egyértelműen látszik, hogy a kreált szempillák köszönő viszonyban sincsenek a színésznő saját pilláival.

Az egyik legnagyobb amerikai kozmetikai cég, a Revlon Emma Stone-t kérte fel reklámarcának. A sztár porcelánbaba lett a kampányban, ahol egyedien bájos szeplőit is leradírozták. Nem volt indokolt ennyire eltúlozni a képszerkesztő használatát, hiszen a színésznő saját természetes szépségében is nagyon jól néz ki.

Az ikonikus modell, Kate Moss arca is túlzott retusáláson ment keresztül, amikor egy Rimmel-kampány főszereplője volt. Olyan valószínűtlenül üde, ragyogó és hibátlan arcot szerkesztettek, ami az őt ismerők szerint megtévesztően hamis képet mutatott. Moss évekig tartó dekadens életvitele, az alkohol és kábítószerek használata erősen meglátszik az arcán, és ezek nyomait nem tünteti el semmilyen professzionális smink.

Sminkelj, akár egy profi!

Érd el nagyon egyszerű apróságokkal, hogy a sminked természetes hatású legyen! Képeken mutatjuk a lépéseket.

3 gyakori sminkbaki, amit a legtöbb nő elkövet: nem fednek, hanem öregítenek

Nézegess képeket!

Elolvasom

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük