Jennifer Lawrence új arcot kapott
Kicsit sok lett a Photoshop
Kolléganőjévé retusálták a szép színésznőt a Dior kampányában. A többi kép azért szép.
- Átalakul a puha, lötyögős felkar, ha ezeket a gyakorlatokat végzed: 15 perc torna, ami súlyzók nélkül is hatékonyan tónusoz »
- Fokozza a nőiességet, merész, de nem harsány: elég egy csipetnyi divatos fukszia, és nem maradsz észrevétlen »
- Élénk színek viselése 50 év felett: ultranőies kombinációk a legdivatosabb tónusokkal »

- 10 ismert magyar közmondás, amiből elvettünk egy-egy szót: tudod, mi hiányzik?
- Helyesíráskvíz: ironikus vagy irónikus? Tudod, hogy írjuk helyesen?
- Melyik magyar városban van a képen szereplő székesegyház? Tippelj a kvízben!
- Vastag Csaba címlapon új barátnőjével: a gyönyörű Evelinnel már össze is költöztek
- Oszvald Marika lánya 43 évesen lett anya: Krisztinának a 11. lombikja lett sikeres
Jennifer Lawrence-szel nagyon elégedett a Dior, hiszen már több éve ő a múzsájuk és a reklámarcuk, most a Be Dior kampányban pompázik. A fotók csodaszépek, Paolo Roversi készítette őket a francia cégnek, azonban egy kis hiba csúszott az egyikbe.
Egy kis Photoshop
Már tavalyi kampányképeinél is elég sokan támadták a színésznőt, hogy agyonretusálták a fotóit, de ebbe nyilván nincs beleszólása. Elmondása szerint szereti a képmanipulást, szeret a fotóin gyönyörű lenni, és tisztában van azzal, hogy az emberek nem így néznek ki a valóságban.


Lépcsőn ülős fotóján az arcát sikerült Kirsten Dunstéra cserélni, szerencsére a többi fotón a 24 éves Oscar-díjas színésznő saját bája érvényesül. A fotók annak ellenére nagyon tavasziasak, hogy egy virág sincs a háttérben.


A kampány egyébként a táskákra fókuszál elsősorban, nem véletlen őrzi úgy Jennifer Lawrence a gyönyörű fekete-málnaszín darabot. A színésznő romantikus, visszafogott énjét mutatja a kamerának.


A kézitáskák szabása, formája nagyon hasonló, a cég inkább a színekkel játszott, az ötletes Dior-logó pedig a dísze mindegyiknek.