Így lassítsd le a biológiai öregedést
Egyetlen egyszerű módszer
Az öregedés természetes, azonban nem mindegy, hogy milyen gyors ütemben történik.

Ez is érdekelhet

Márciustól még több kedvezmény vár: csak a PIN-kódod kell hozzá (x)

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

Pihenj meg, és vegyél lendületet a céljaidhoz egy hibátlan kávé felett! (x)

beauty and style

Divatos bőrhatású cuccok, ahogy idén szeretjük: nőies tippek, stílusbakik ellen »

5 hajprobléma, amit egyszerűen orvosolhatsz: ezt add a samponodhoz »

Nem véletlenül választották a világ legszebb nőjének: Lupita Nyong’o új fotóin is gyönyörű »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az öregedés az élet velejárója - de ez még nem jelenti azt, hogy öregnek és fáradtnak kell látszani, vagy hogy ennek idő előtt kell bekövetkeznie. A fiatalság megőrzésének egyik sarokköve a helyes táplálkozás. Az egészséges ételek az öregedési folyamatokra is hihetetlen hatást gyakorolnak.

Tény, hogy a tápanyagdús ételekkel könnyen elérheted, hogy nagyszerűen nézz ki, és úgy is érezd magad. A megfelelő ételek az öregedési folyamat több tünetét is képesek lassítani, például a fénytelen haj, a renyhe bőr és a ráncok megjelenését. Emellett segítenek fitten tartani a testet, erősítik az immunrendszert, fokozzák az ellenálló képességet a megfázással és más fertőzésekkel szemben, növelik az energiaszintet, javítják a fizikai és szellemi teljesítményt.

Hogyan csináld?

Ahhoz, hogy az étrendedből a legtöbbet hozd ki, elengedhetetlen, hogy gondosan válaszd meg az ételeidet, legjobbak a friss és természetes termékek. Ha a gyümölcsöt, zöldséget, olajos magvakat, teljes őrlésű gabonát, húst, halat, tojást, tejtermékeket, gyógynövényeket és fűszereket vegyíted nagy mennyiségű vízzel, étrended teli lesz életerőt növelő táplálékokkal.

Miből fogyassz többet?

  • C-vitaminban gazdag ételekből, hogy ellenállj a szabadgyökök rombolásának, és megtartsd ragyogó arcszínedet.
  • Szelénben gazdag ételekből, hogy elkerüld a ráncokat, megvédd a bőrt a nap káros sugaraitól, és a hajad ragyogó maradjon.
  • Vastartalmú ételekből, hogy megelőzd a fénytelen haj és a sápadt arcbőr kialakulását.
  • Cinktartalmú ételekből, hogy lassítsd a hajhullást, és elősegítsd a haj növekedését.
  • Sok A-vitamint tartalmazó ételekből az immunitás növeléséért és a ragyogó bőr, a csillogó, egészséges szem megtartásáért.
  • Szilíciumot tartalmazó ételekből az egészséges bőrért, csontokért és a kötőszövetek rugalmasságáért.
  • Sok E-vitamint tartalmazó ételekből a bőr gyors gyógyulásáért és hidratálásáért.
  • Nagy kéntartalmú ételekből - a kén a szaruanyag - keratin - és a kollagén összetevője - az egészséges bőrért, körömért és hajért.
  • Omega-3- és omega-6-zsírsavakat tartalmazó ételekből a tiszta, ragyogó bőrért és szíved egészségéért.

A legjobb fiatalságot megőrző ételek a szőlő, mely hidratál, az avokádó magas E-vitamin- és értékes zsírtartalma miatt, a mandula, az árpa, a szójabab, a szardínia, a tojás, az áfonya, a gránátalma, a kivi, a zöld tea, a víz és az olívaolaj.

Harcolj a szabadgyökök ellen!

Az öregedés sok látható jele, például a ráncok, és mindaz a romlás, amely nem látható, a szabadgyököknek tulajdonítható - azoknak a rendkívül reaktív molekuláknak, amelyek tönkreteszik a sejtfalat. Bizonyos ételek, különösen a zöldségek és gyümölcsök bőséges forrásai az antioxidánsoknak, amelyek felveszik a küzdelmet a szabadgyökök ellen.

A szabadgyököket nehéz elkerülni, hiszen a mindennapi élet során természetes úton képződnek - például a dohányzás, a légszennyezés és a túl sok napfény felgyorsíthatja a létrejöttüket. Azonban az antioxidánsokban gazdag zöldségek és gyümölcsök fogyasztása erős védelmet biztosíthat az általuk okozott károsodásokkal szemben. Tanulmányok kimutatták, hogy a citrusfélék fogyasztása, amelyek tele vannak a jól ismert antioxidáns C-vitaminnal, segítheti az immunrendszer megerősödését, a bőr egészségének megőrzését. A zöldleveles zöldségek, az édesburgonya, a sárgabarack és a tök, amelyek mind sok béta-karotint tartalmaznak, segítenek a látás megőrzésében, és védelmet nyújtanak a szívbetegségekkel szemben is.

Az esszenciális zsírsavakban gazdag ételek, különösen a hal, a diófélék és a magvak szintén létfontosságú szerepet játszanak abban, hogy jól nézz ki, és remekül érezd magad. A zsírsavaknak szerepe van a bőr rugalmasságának, a haj fényének és egészségének megőrzése szempontjából is.

Több más ételt és gyógynövényt is hasznosíthatsz a bőr és a haj ideális állapotának fenntartásában, méghozzá nemcsak úgy, ha elfogyasztod, hanem ha egyéb módokon alkalmazod. Például a tejfürdő rendkívül tápláló, és segít a bőr puhaságát és rugalmasságát megőrizni; a szem körüli területen alkalmazott zöld tea segít csökkenteni a bőr megereszkedettségét, a banán pedig fantasztikus hajkondicionáló.

OLVASD EL EZT IS!

arcradir lead
  • arcápolás
  • pakolás

Egy éjszaka, mínusz 5 év

Ezt is szeretjük