2 bugyis nő és egy tucat öltönyös férfi - Valaki jó ötletnek gondolta ezt a reklámot

A fotókat elnézve nem csoda, hogy mindenki felháborodott a fehérneműmárka karácsonyi kampányán.

Honey Birdette reklám

Az elmúlt években javult a reklámpiac, érzékenyebben a hirdetők, de rengeteg olyan reklám született, amit nem gondoltak át alaposan a készítők. Legutóbb a Dove rasszistának titulált reklámja verte ki az embereknél a biztosítékot, amiért aztán a készítői elnézést is kértek.

A botrányos hirdetések listája viszont sajnos egyre csak hosszabb lesz. A napokban egy fehérneműmárka karácsonyi kampánya állt elő olyan fotókkal, melyek sértőek és megalázóak voltak a nők számára. Azt gondolná az ember, hogy 2017-ben már túlléptük ezt a szintet.

Céges parti fehérneműben

A Honey Birdette ünnepi fotósorozatán és videóján úgy képzeli el a tökéletes céges karácsonyi partit, hogy a nők szexi fehérneműben buliznak az öltönyös, teljesen felöltözött férfimunkatársak között. A képeken a modellek láthatóan jól szórakoznak, pezsgőznek, szorosan egymáshoz bújva táncolnak, miközben az öltönyös-nyakkendős kollégák a háttérben nézik őket. A koncepció szexuális játékszerként, tárgyként mutatja be a nőket. A készítők viszont a sok dühös hozzászólás ellenére is kiállnak a kampány mellett, sőt, büszkék is rá. Olvasd el a reakciójukat, de a reklámfilmet is megnézheted.

A Honey Birdette egyébként is híres a botrányos kampányairól, de most tényleg átléptek egy határt.
A modellek 80 ezer forintot érő fehérneműkben parádéznak a céges partin. Pezsgőznek, szexin pózolnak, de csak rajtuk nincs ruha. Körülöttük a férfiak öltönyben és nyakkendőben, visszafogottan szórakoznak.
A képek szinte azonnal hatalmas port kavartak, és felháborodott kommentek lepték el a márka oldalát, valamint a közösségi oldalakat is.
- Gondolom, az volt a lényeg, hogy bemutassák, milyen jól érzik magukat a nők a fehérneműkben. De most komolyan, a férfiak öltönyben vannak? Hatalmas hiba volt - írta az egyik kommentelő.
- Borzasztóan degradáló és sértő a nők számára ez a reklám. Még mindig azért harcolunk, hogy egyenlő béreket kapjunk a férfiakkal, akik gyakran lenézik, megalázzák és kritizálják a nőket a munkahelyen - írta valaki.
- Vannak nők, akik azért nem mennek el a céges bulira, mert tartanak a szexuális zaklatástól. Ez az egész undorító úgy, ahogy van - mondta egy hozzászóló.
A márka is reagált a kommentekre, azonban nem úgy, ahogy azt mindenki várta volna. Próbálták megvédeni a kampányt, és nem hajlandóak eltávolítani a plakátokat.
- Azért csináltuk, hogy bátorítsuk a nőket. Fel kell ébrednünk, és ki kell törnünk ebből a konzervatív felfogásból, amihez a társadalom annyira ragaszkodik - mondta Eloise Monaghan, a márka igazgatója.
Azt is hozzátette, hogy a gyerekeket szerinte egyáltalán nem zavarhatja egy fehérneműs nő látványa, ezért a plakátok továbbra is maradnak nyilvános, jól látható helyeken.
Az emberek a bevásárlóközpontoknak is írtak, hogy távolítsák el a hirdetéseket, de azt a választ kapták, hogy nem tehetnek semmit, és nincs okuk levenni a reklámokat. Ha kíváncsi vagy, mutatjuk a videót is.

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük