Nem a Dove reklámja az egyetlen, ami mindenkinél kiverte a biztosítékot – Ennél botrányosabbak is vannak
Sajnos sokszor előfordult, hogy a márkák nem gondolták alaposan át a hirdetésüket, és hatalmas botrányt kavartak.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

6 könnyen kezelhető frizura, aminél előny, ha egy kicsit hullámos a hajad »

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha reklámokról van szó, a készítők célja mindig az, hogy minél figyelemfelkeltőbbet és maradandóbbat alkossanak. Ezért rengeteg kreatív hirdetés született már, azonban gyakran előfordul, hogy nagyon mellényúlnak a készítők.

Van például, hogy néhány apró részletre nem figyelnek oda, de olyan is, hogy teljesen máshogy csapódik le az üzenet az emberekben, mint ahogyan azt eredetileg tervezték. Állítólag ez történt most például a Dove legújabb kampányával is, ami hatalmas port kavart.

Reklámok, amik véletlenül sikerültek botrányosra

A hirdetés képein egy színes bőrű nő szerepel, aki leveszi a pólóját, majd pedig az alatta lévő képeken már egy világos bőrű nő vetkőzik tovább. Rengetegen rasszistának értelmezték az üzenetet, ami a netezők szerint nagyjából annyit tesz, hogy a tusfürdő, a szappan vagy éppen a testápoló használata után mindenki fehér bőrű lesz. Nem is csoda, hogy ezen az egész internet felháborodott, és elárasztották a Twittert, valamint a Facebookot azok a posztok, amik követelték az eltávolítását. Nem sokkal később a Dove is belátta, hogy helytelen és meggondolatlan döntés volt elkészíteni egy ilyen reklámot, és alaposabban át kellett volna gondolniuk, hogy mivel is hirdetik a termékeiket.

- Nemrég posztoltunk egy képet Facebookra, amiben nem gondoltuk át eléggé, hogyan ábrázoljuk a színes bőrű nőket. Nagyon sajnáljuk, hogy sokakat megsértettünk vele - posztolták a Twitterre.

Azonban nem ez az első eset, hogy a márka megosztó és sértő reklámot tett közzé. Képeken láthatod, miért háborodtak fel rajtuk az emberek, de összegyűjtöttünk még olyan hirdetéseket, amik borzasztóan botrányosra és sértőre sikerültek.

Blog.hu ajánló