Nem a Dove reklámja az egyetlen, ami mindenkinél kiverte a biztosítékot – Ennél botrányosabbak is vannak
Sajnos sokszor előfordult, hogy a márkák nem gondolták alaposan át a hirdetésüket, és hatalmas botrányt kavartak.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt a Sárik Péter Trió elragadó jazzkoncertjére a Pesti Vigadóba! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

4 meleg ital hideg napokra, melyektől nem fogsz hízni - Felpörgetik az anyagcserét »

Minden hajszála kihullott egy betegség miatt, mégis csodás fotók készülnek róla »

A legjobb hidratálók, de sokan rosszul használják őket: így hatnak a növényi olajok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha reklámokról van szó, a készítők célja mindig az, hogy minél figyelemfelkeltőbbet és maradandóbbat alkossanak. Ezért rengeteg kreatív hirdetés született már, azonban gyakran előfordul, hogy nagyon mellényúlnak a készítők.

Van például, hogy néhány apró részletre nem figyelnek oda, de olyan is, hogy teljesen máshogy csapódik le az üzenet az emberekben, mint ahogyan azt eredetileg tervezték. Állítólag ez történt most például a Dove legújabb kampányával is, ami hatalmas port kavart.

Reklámok, amik véletlenül sikerültek botrányosra

A hirdetés képein egy színes bőrű nő szerepel, aki leveszi a pólóját, majd pedig az alatta lévő képeken már egy világos bőrű nő vetkőzik tovább. Rengetegen rasszistának értelmezték az üzenetet, ami a netezők szerint nagyjából annyit tesz, hogy a tusfürdő, a szappan vagy éppen a testápoló használata után mindenki fehér bőrű lesz. Nem is csoda, hogy ezen az egész internet felháborodott, és elárasztották a Twittert, valamint a Facebookot azok a posztok, amik követelték az eltávolítását. Nem sokkal később a Dove is belátta, hogy helytelen és meggondolatlan döntés volt elkészíteni egy ilyen reklámot, és alaposabban át kellett volna gondolniuk, hogy mivel is hirdetik a termékeiket.

- Nemrég posztoltunk egy képet Facebookra, amiben nem gondoltuk át eléggé, hogyan ábrázoljuk a színes bőrű nőket. Nagyon sajnáljuk, hogy sokakat megsértettünk vele - posztolták a Twitterre.

Azonban nem ez az első eset, hogy a márka megosztó és sértő reklámot tett közzé. Képeken láthatod, miért háborodtak fel rajtuk az emberek, de összegyűjtöttünk még olyan hirdetéseket, amik borzasztóan botrányosra és sértőre sikerültek.

Blog.hu ajánló