2 bugyis nő és egy tucat öltönyös férfi - Valaki jó ötletnek gondolta ezt a reklámot
A fotókat elnézve nem csoda, hogy mindenki felháborodott a fehérneműmárka karácsonyi kampányán.

honey birdette cover
Ez is érdekelhet

Óriási hazai kezdeményezés a műanyagmentesség mellett, amit imádni fogsz (x)

beauty and style

Egyszerű, házi recept, amitől újra fényesek lesznek az ékszereid: eltünteti az elszíneződéseket »

7 szépségtrend, ami nagyon erős lesz 2019-ben: készülj fel a változásra! »

A bézs szövetkabát népszerűbb, mint valaha: tavasszal így fogjuk viselni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az elmúlt években javult a reklámpiac, érzékenyebben a hirdetők, de rengeteg olyan reklám született, amit nem gondoltak át alaposan a készítők. Legutóbb a Dove rasszistának titulált reklámja verte ki az embereknél a biztosítékot, amiért aztán a készítői elnézést is kértek.

A botrányos hirdetések listája viszont sajnos egyre csak hosszabb lesz. A napokban egy fehérneműmárka karácsonyi kampánya állt elő olyan fotókkal, melyek sértőek és megalázóak voltak a nők számára. Azt gondolná az ember, hogy 2017-ben már túlléptük ezt a szintet.

Céges parti fehérneműben

A Honey Birdette ünnepi fotósorozatán és videóján úgy képzeli el a tökéletes céges karácsonyi partit, hogy a nők szexi fehérneműben buliznak az öltönyös, teljesen felöltözött férfimunkatársak között. A képeken a modellek láthatóan jól szórakoznak, pezsgőznek, szorosan egymáshoz bújva táncolnak, miközben az öltönyös-nyakkendős kollégák a háttérben nézik őket. A koncepció szexuális játékszerként, tárgyként mutatja be a nőket. A készítők viszont a sok dühös hozzászólás ellenére is kiállnak a kampány mellett, sőt, büszkék is rá. Olvasd el a reakciójukat, de a reklámfilmet is megnézheted.

Ezt is szeretjük