73 éves nő lett a fehérneműmárka új arca - Nem félt megmutatni magát
A Calvin Klein új fehérneműkampánya a nőket ünnepli.

Bár a Calvin Klein eddig inkább megbotránkoztató hirdetéseiről volt híres, most egy nagyon különleges kampánnyal rukkoltak elő.
A 2017-es tavaszi fehérneműikkel ugyanis a kortalan szépséget hirdetik. A most megjelent videóban, valamint fotókon a 18-73 közötti korosztályból szerepelnek nők, akiket ráadásul nem sminkeltek agyon, az egész kampány nagyon természetes hangulatú. Olyan sztárok kaptak helyet benne, mint Kirsten Dunst, Rashida Jones, Nathalie Love, és a 73 éves Lauren Hutton, aki a világ egyik első topmodellje volt.
A szépség nincs korhoz kötve
Lauren Hutton gyönyörűen fest a fotókon és a videón is, a kampányért pedig már most mindenki rajong, hiszen bebizonyítja, 70 felett is lehet valaki igazán vonzó, valódi nő. Szerintünk tényleg gyönyörű lett a reklám, Lauren pedig egyszerűen ragyog benne!

Fedezd fel a Dove Önbizalom Programját
A magabiztosság formálható. Ismerd meg a Dove Önbizalom Programját és mondj nemet a közösségi média káros szépségápolási tanácsaira. Útmutatónk támogatja a szülőket abban, hogy segítsék gyermekeiknek kiszűrni a hírfolyamaikon megjelenő ártalmas tippeket. Hiszünk abban, hogy a magabiztosság elérésével a tinédzserek képesek maximálisan kibontakoztatni képességeiket a mindennapokban.


Promóció