73 éves nő lett a fehérneműmárka új arca - Nem félt megmutatni magát

A Calvin Klein új fehérneműkampánya a nőket ünnepli.

73 éves nő lett a fehérneműmárka új arca - Nem félt megmutatni magát
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Bár a Calvin Klein eddig inkább megbotránkoztató hirdetéseiről volt híres, most egy nagyon különleges kampánnyal rukkoltak elő.

A 2017-es tavaszi fehérneműikkel ugyanis a kortalan szépséget hirdetik. A most megjelent videóban, valamint fotókon a 18-73 közötti korosztályból szerepelnek nők, akiket ráadásul nem sminkeltek agyon, az egész kampány nagyon természetes hangulatú. Olyan sztárok kaptak helyet benne, mint Kirsten Dunst, Rashida Jones, Nathalie Love, és a 73 éves Lauren Hutton, aki a világ egyik első topmodellje volt. 

A szépség nincs korhoz kötve

Lauren Hutton gyönyörűen fest a fotókon és a videón is, a kampányért pedig már most mindenki rajong, hiszen bebizonyítja, 70 felett is lehet valaki igazán vonzó, valódi nő. Szerintünk tényleg gyönyörű lett a reklám, Lauren pedig egyszerűen ragyog benne!

A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?

Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.

További részletek: feminaklub.hu/

Használd az „IVANYI” kuponkódot, és 20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a jegyed!

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. november 27. 18 óra

Helyszín: MOM Kulturális Központ

Promóció

Ezt is szeretjük