5 napos otthoni regeneráló program
Szívesen kikapcsolódnál, de nincs időd egy hosszabb pihenőre? Tippjeinkkel feltöltődhetsz a hétköznapokon is!

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Nem kell többé macerálni a mentes étrendekkel - Bármilyen diétát követsz, innen tudsz rendelni (x)

beauty and style

5 nő 60 felett, aki tud öltözködni, és ragyogóan néz ki »

Zokni szandállal: tényleg ez lesz a tavaszi divat »

A női intimtájék ápolása új szintre lép: egyelőre nevetségesnek tűnik a vaginafiatalító szérum »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

1. nap

Reggel: Garfield is megmondta, ezek a legszörnyűbb reggelek…
Hogy ez megváltozzon, próbáld ki a meleg-hideg vizes váltózuhanyt. Ez nemcsak a kötőszöveteket erősíti, hanem a vérkeringésre is jó hatással van. Felturbózhatod citrus illatú tusfürdővel is.

Este: az esti szappanopera vagy a sok tanulnivaló között jólesik egy lábfürdő. Fél óra után töröld szárazra a lábad, és kend be a testápolóval, majd húzz rá zoknit, és aludj így! Másnap reggel öröm lesz felvenni a tegnap még kibírhatatlannak tűnő cipőt!

2. nap

Reggel: ha általában a reggelid egyenlő a kávéddal, ma próbálj ki egy egyszerű turmixot. 2 dl tejbe vágj fel egy banánt, tegyél hozzá 1 evőkanál kókuszreszeléket. A banánban lévő magnézium segíti a gondolkodást, a kókusz illata pedig javítja közérzetedet.

Este: ha a lábad már pihe-puha, ne feledkezz meg a kezeidről sem! A megszokott franciamanikűr helyett válassz valami különlegeset, a most divatos pirosat - rövid körmökön nem kihívó - vagy a kék, zöld, rózsaszín egy halvány árnyalatát!

3. nap

Reggel: használj testradírt zuhanyozás közben! Ez is jó hatással lesz a vérkeringésedre, és a testedet is előkészítheted a nap további részére!

Este: és mire kellett előkészíteni? Vegyél erőt magadon, és menj el szoláriumba, vagy használj barnítókrémet. A drogériákban számtalan jobbnál jobb terméket találsz, amik elődjeikhez képest kényelmesebben használhatók!

4. nap

Reggel: mai napodat kezdd egy tisztító teával, és ha lehetőséged van rá, egyél egész nap gyümölcsöt, zöldségeket. Készíts gyümölcssalátát, minél több színű legyen, és adj hozzá egy kis citromlevet is! Bár ez kúraszerűen hatásos, azért egy hús- és édességmentes nap is pozitív hatással lehet szervezetedre.

Este: ma este készíts egy arcpakolást. Egy tojásfehérjét keverj össze egy evőkanál mézzel és egy kiskanál citromlével. Ha előző nap barnítókrémet használtál, ne felejtsd el még egyszer bekenni magad!

5. nap

Reggel: válaszd ki kedvenc ruhádat, és készíts a szokásostól eltérő sminket, frizurát! Például a hajadba tegyél egy szép csatot vagy ruhád színével harmonizáló kendőt. Ezután már nincs is más dolgod, mint fogadni a bókokat.

Este: növeld önbizalmadat társaságban! Menj el barátaiddal szórakozni, vagy minden gondot félretéve, vacsorázzatok pároddal egy jó kis étteremben…

+ tipp: A hétvége legyen az aktív kikapcsolódásé. Nézz utána, nem rendeznek-e valahol aerobic napot. Ezeken a rendezvényeken ingyenesen vagy kedvezményes belépővel vehetsz részt különböző aerobic órákon! Próbálj ki egy olyan sportot, amivel eddig csak szemeztél, például a squash-t. Vasárnap pedig mérlegelheted, miket érdemes beépíteni a mindennapokba, hogy azok ne csak a rohanásról szóljanak.

Blog.hu ajánló