18

Csak felnőtteknek!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

A járás elárulja, mennyi és milyen orgazmusa van valakinek: kutatók szerint ez mutatja meg

A kutatók szerint a járásod beszédes lehet.

Elsőre kissé furcsának hangozhat, de a Nyugat-skóciai Egyetem kutatója, Stuart Brody és belga kollégái a nők járásából próbáltak következtetni a szexuális életükre, illetve orgazmuskészségükre.

A kutatás kis mintán készült, de az eredmény érdekes, ugyanakkor nem biztos, hogy érdemes messzemenő következtetéseket levonni belőle.

A kutatási módszerük

A kutatás során 16 belga egyetemista nőt vizsgáltak: először kitöltettek velük egy kérdőívet a szexuális magatartásukról, majd felvették videóra, amint sétálnak. A felvételeket aztán két olyan szexológus professzor és további két kutatási asszisztens elemezte ki, akiknek nem volt tudomásuk a kutatásban részt vevő nők szexuális életéről, illetve az általuk leírt orgazmusról.

Ezt állapították meg

A szexológusok végül 80%-ban helyesen következtettek arra, hogy a nők képesek-e a hüvelyi orgazmusra. Arra jutottak továbbá, hogy a lépések hossza, valamint a csigolya forgása nagyobb volt a vaginális orgazmust átélt nőknél. A tanulmány szerzői szerint az átélt gyönyör miatt lazábbak az izmok, és ez mind a járásban, mind a testtartásban megmutatkozik. Ugyanakkor felvetették azt is, hogy az izmok lazasága miatt képesek egyes nők a hüvelyi orgazmusra, itt megfordították tehát az okot és az okozatot.

A kutatók szerint ez egy jó kiindulási pont ahhoz, hogy jobban megértsék és kezelni tudják az orgazmusgátló tényezőket. Azonban azt se felejstük el, hogy mindenféle orgazmus központja a csikló, ami így is, úgy is részt vesz a kellemes folyamatban, így semmi baj nincs azzal, ha valaki annak ingerlésével éli át az orgazmust.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük