18

Csak felnőtteknek!

Az általad letölteni kívánt tartalom a hatályos jogszabályok szerint a kiskorúakra káros hatással lehet. Ha szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz ne férjen hozzá kiskorú, használj szűrőprogramot!

A 4 legfelháborítóbb férfi téveszme

A nő szerint

A férfiak fejében nem kevés sztereotípia él a nőről. Tudd meg, a téves gondolatok és skatulyák közül melyek a legrosszabbak!

Hogy hányszor, de hányszor félreismeri a férfi a nőt! Mert könnyű abban a delíriumos álomban ringatózni, hogy a hiszti, az teljesen értelmetlen dolog, arra nem is kell odafigyelni, inkább magasabb hangerőre tekerni a Saturday Night Rocs füstös zúzását, majd Bud Spencer csattanós pofonjainak árnyékában már a múlt ködébe is vész a heves veszekedés. És a női energia. Merthogy a nő nem hiába panaszkodik, tessék észrevenni!

És a cirkuszi porondon: a Nő

Hogy a hiszti csak cirkusz, csak műbalhé, csak szükséges, kellemetlen rossz? Nem. A hiszti, az azért van, hogy figyelj oda, hogy vedd észre, valami van a palacsintában, ami nagyon nem odavaló, és ezzel a helyzettel bizony nem ártana valamit kezdened.

Nem hátradőlni a tévé előtt, nem otthagyni a nőt a félig kitálalt problémákkal együtt, és a barátok megértő vállveregetésébe menekülni, hanem elgondolkozni, és megoldani. A hiszti ezt célozza meg, arra szolgál, hogy egy régóta elfeledett problémát, a gondosan nevelgetett mérgező virágot kiirtsátok. A hiszti a végső próbálkozás, amikor minden vitát leintesz, amikor minden jelzés fölött elsiklasz, és nem marad más választás, mint falat bontani, hajat tépni és üvölteni: Vedd már észre magad!

Baba-álmok

Skatulyázni persze könnyű. Hogy a nő, az olyan fajta, hogy egy bizonyos koron túl úgyis minden vágya csak egy apró bőgőmasina és a koszos pelenkák körül forog, és élni, azt nem. Óriási téveszme: nem mindenki vágyik diploma után gyűrűre, esküvőre, babára és otthonmaradásra.
Van más alternatíva is, és sokan élnek vele, úgyhogy tessék elfogadni a dolgozó nőt, és azt, aki a harmadik iksz felé közeledvén sem szégyell falrengető házibulit rendezni. A nő, az nem egy kényelmes otthoni bútordarab: az IKEA-katalógus tartalomjegyzékében sincs feltüntetve, sem a konyha, sem a hálószoba címszó alatt.

A nő, az sokszínű, mint a szivárvány, és akárhogy próbálod, nem lehet belehajlítani a szürkeárnyalatos férfivilágba. Nem kell attól rettegned, hogy, ha nem tartod be a három lépés távolságot, egyszer csak azon kapod magad, hogy egy ráncos arcú porontyot nyomnak a karodba, és ezzel végérvényesen le lettél vadászva.

Mindenkivel vagy senkivel

A flört örömei kapcsán már esett szó arról, hogy attól, hogy szeme van, és lát, és örömét leli egy sármos férfiban, attól a nő még nem ribanc. Attól, hogy kapcsolatban vagy, hogy elkötelezted magad egyetlen szoknya mellett, még kikéred magadnak, hogy az utcán elhaladó formás popsikat megcsodálhasd, hogy tavaszodván az egyre csupaszabb combokban örömed lelhesd: hát így van ezzel a nő is. Egy tüzes szemcsata még nem jelenti, hogy éjjel már más ágyában fog kikötni, de azt sem várhatod el, hogy rajtad kívül mást ne is vegyen észre az utcán. Ne gondold tehát, hogy a nő csak szőke vagy barna lehet: van vörös is, fekete is, tehát nem feltétlenül savanyú vagy ribanc. A nő nem olyan, hogy ha egyszer beléptél az életébe, onnantól csak te vagy neki és az együtt eltöltött romantikus pillanatok, néha máshonnan is becsaphat a villám, de attól még a bugyi marad.

De drága vagy, drágám!

A pénz, az szükséges és jó, mert a szerelem lehet akármilyen édes manna, jóllakni vele nem lehet. De az a téveszme botor elképzelés, hogy a minél vastagabb kötegek lapulnak a zsebedben, annál helyesebb és sármosabb leszel.

Hogy a nő annál lelkesebb rajongással fog körülvenni. A nő nem a pénzre bukik. Nem arra, hogy hétfőn thai étterembe viszed, kedden pedig indiaiba. Ha az első randira limuzint bérelsz, hatásos lehet, de a következőre mi marad?

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Saját limuzinnal mész? Néha egy drágább ajándék, egy különleges kedvesség nem hatástalan, ha ezzel azt fejezed ki, mennyire fontos neked. Ellenben minden vonzerő és kedvesség nélkül pénzzel lekenyerezni a nőt? Akkor már inkább kenyér és víz, de szerelem.

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük