3 tipp a Káma Szútrából, ha a pasid elfáradt hancúrozás közben
Vedd ki a részed az élvezetekből, és pattanj nyeregbe, ha a párod úgy érzi, már eleget tornázott értetek.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Gigi Hadidról meseszép fotók készültek: talán sosem volt még ilyen nőies a modell »

Mi történt már megint Nicole Kidman arcával? Átlátszó ruhája sem vonja el róla a figyelmet »

Szorítja, nyomja a lábad a cipő? Okos trükkök, melyekkel kényelmessé teheted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Káma Szútra három különböző testhelyzetet javasol neked arra az esetre, ha a partnered elfáradt, de még az orgazmus egyikkőtöknél sem következett be. Ám a Vátszjájána szerint ez az állapot csak átmeneti lehet, hisz partnerednek vissza kell szereznie idővel a kezdeményezést.

A forgócsiga

A technika igencsak fejlett ügyességet igényel mindkettőtök részéről. Fontos ügyelnetek arra, hogy az első ilyen alkalom előtt gyakoroljátok be a mozdulatokat, mert mindkettőtök számára sérüléseket okozhat egy véletlen egyensúlyvesztés következtében.

Te lovagló ülésből váltasz át egy olyan pozitúrába, mely partnerednek sokkal kényelmesebb, így aztán tudod, hogy a következő mozdulatsor komoly odafigyelést és egyensúlyérzéket kíván.

A pozitúra lényege, hogy fordítva ülöd meg a partnered a mozdulatsor végére, azaz 180 fokos fordulatot teszel merev péniszén, majd ezután hátat fordítva neki folytatjátok az aktust. Az aktus folytatása a hinta.

A hinta

A hinta megvalósításához némileg szükség lesz partnered nyers erejére, vagy néhány párnára. Ahhoz, hogy ezt a pózt tökéletesen kivitelezzétek, szükség lesz arra, hogy ő megemelje középső részét, hogy pénisze még inkább kiemelkedjen.

A megemelésnek két módja van: az egyik, ha kitámasztja derekát kezével, így idézi elő a magasabb csípőállást, vagy alápárnázza a feneke alatti részt, ami ugyanúgy megemeli a csípőjét.

A hinta pozitúra úgy működik, hogy egyik kezeddel kapaszkodsz a párod mellkasán, míg a másik kezeddel a lábán, és elkezdesz hintázni partnered megemelt csípőjén.

A csípő megemelésére pont azért volt szükség, hogy a hintamozdulat megvalósulhasson. A hintamozgásnak köszönhetően a behatolás szöge mindig változik, így sokkal nagyobb élményt tudtok a végén átélni.

Csíptető

A legveszélytelenebb és a legizgalmasabb megoldás a csíptető, arra az esetre, ha a kedvesed elfáradt. A jól megszokott lovagló ülésből nem kell akrobata-mutatványok segítségével sehova forgolódnod, egyszerűen peckesen ülsz továbbra is a helyeden. Egyetlen dolgot teszel, hogy segíted párodnak a mély behatolást az izmaiddal. Előveszed minden tudásod, melyet elsajátítottál a gésa-izmokról, és kipróbálod élesben.

A belső izmaid ritmikus megfeszítésével olyan örömöket idézel elő, különösebb energia-befektetés nélkül, ami neked és partnerednek egyaránt emlékezetes marad.

A gyönyörszerzés egyik gyengéd, ugyanakkor biztos módja, főleg, ha a hüvelyszorításokat tudod kombinálni, és néha gyorsabb, rövidebb izom-összehúzásokkal kápráztatod el partnered, néha pedig hosszabbakkal és erősebbekkel. A csoda sem nála, sem nálad nem maradhat el.

Ezt is szeretjük