A 2011-es X-Faktor győztese volt - Kocsis Tibor 40 éves korára nagyon megváltozott

Képeken azok az énekesek, akik a legtöbbet változtak az X-Faktor óta.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

2010 szeptembere meghatározó volt hazánk tévés történelmében. Ekkor indult útjára az X-Faktor, ami azóta is az egyik legnézettebb műsornak számít Magyarországon. Bár 2020-ban a tizedik évad elmaradt a koronavírus-járvány miatt, 2021-ben a készítők bepótolják a kerek évfordulót ünneplő szezont.

A tehetségkutatónak hála rengeteg előadóval gazdagodott a zeneipar, a legnépszerűbb magyar énekesek közül sokan kezdték a pályafutásukat a versenyben. Kocsis Tibor nevét 2012-ben ismerhettük meg, ekkor debütált a mentorok előtt, hogy végül Malek Miklós szárnyai alatt az első helyen végezzen.

Az X-Faktor énekesei akkor és most

A győzelem teljesen felforgatta az életét, nemcsak az volt újdonság számára, hogy lépten-nyomon felismerték, de korábbi civil szakmájától is elbúcsúzott.

- Teljesen civil pályán voltam, sorsolási menedzser voltam a nagy lottós cégnél. Nehéz is volt levetkőzni azokat a kötöttségeket, amiket ez a munka hozott magával, hiszen ez egy nagyon hivatalos, nagyon felelősségteljes, öltönyös dolog volt. Aztán belekerültem egy olyan tévés világba, ahol viszont pont a lazaságot várták el - mesélte a Reggeliben 2021 januárjában.

Bár népszerűsége az elmúlt esztendőkben töretlen maradt, külseje hatalmas változáson ment át negyvenéves korára. Akik a show színpadán látták utoljára, azok ma valószínűleg elsétálnának mellette az utcán. A testépítés szerelmeseként jókora izomtömeget épített magára, a súlyemelés hatására ma 30 kilóval nyom többet, mint a műsor idején.

Még valami változott tíz év alatt: az énekes negyvenévesen már nem akart tovább várni, elérkezettnek érezte az időt a coming outhoz: elárulta, hogy évek óta egy férfival él.

Nem ő az egyetlen, aki teljesen más külsővel hódít az X-Faktor óta. Képes összeállításunkban megnézheted, mennyit változtak a produkció legnépszerűbb énekesei az elmúlt években.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük