Caramel felesége az Instagramról: "néha pofátlanságnak érzem az összeget, amit keresek ezzel"
Szilágyi Szilvi a Liluland YouTube-csatorna vendégeként beszélt arról, hogy véleményvezérnek lenni mennyire jövedelmező.
- „Szeretek vezető lenni, de még jobban szeretem, hogy nőként lehetek az” (x)
- Thomas Anders Budapesten! (x)
- Így biztosíthatod a higiéniát az otthonodban! (x)
- Tökéletes mosásra vágysz? Ezeket tartsd szem előtt! (x)
- Jótékonysági főzés Dobó Ágival (x)
- Így okosítsd fel az irodát! (x)
- A természet ihletet ad (x)
- Gyönyörű cipők nyári kalandozásokhoz, ahogy még nem láthattad: a magyar márka kampányára mindenki felfigyel »
- A 47 éves Eva Longoria ezüst ruhában ragyogott a vörös szőnyegen: csodás ruhák a cannes-i filmfesztiválról »
- A nyári farmerdivat vagány fazonjai vékony és telt alkaton is jól mutatnak: visszakacsintanak a ’90-es évek kedvencei »

- Melyik magyar városban van a képen szereplő székesegyház? Tippelj a kvízben!
- Melyik oldalon található a máj? 8 kérdéses kvíz az emberi szervezet felépítéséről
- 10 kérdéses villámkvíz a magyar gasztronómiáról: milyen töltelék van a Gundel-palacsintában?
- A 4 legrosszabb reggeli, amit mégis sokan fogyasztanak: pillanatok alatt megemelik a vércukorszintet
- Pindorch Csaba és felesége 4. gyermeküket várják: Verebes Lindával így jelentették be
Szilágyi Szilvia nevét akkor ismerhette meg az ország, amikor kiderült, ő az a gyönyörű nő, aki elrabolta Molnár Ferenc Caramel szívét. Mindössze 16 esztendős volt, amikor először találkoztak, immár házaspárként és szülőkként élik az életüket.
A 27 éves édesanya tíz éve regisztrált az Instagramra, ma hazánk egyik legnépszerűbb influenszerének számít: az Instagram-oldalát 125 ezren követik. Olyan világmárkákkal dolgozik együtt, mint a Kérastase vagy a Lancom.
Szilágyi Szilvi az influenszerkedésről
A legkülönfélébb témákban gyárt tartalmakat: a szépségápolástól kezdve a lakberendezésen és divaton át egészen legnagyobb szenvedélyéig, a főzésig mindenről posztol. Sokan merítenek inspirációt az esztétikusan megkomponált képeiből, mások közvetlensége és pozitív kisugárzása miatt kíváncsiak arra, milyen bejegyzéseket tesz közzé nap mint nap.
Bár sok tévés szereplése tudatosan nemet mond, a Liluland YouTube-csatorna meghívását elfogadta, hiszen rajong a sminkelésért. Liluval azonban nem csak a kedvenc kozmetikumait vesézték ki, a műsorvezetőnek a véleményvezérségről is beszélt. Elárulta, az Instagramot munkaként kezeli.
- Nálam az a fontos, hogy nem vagyok ügynökségnél, saját magamat képviselem. Minden háttérmunkát én csinálok, hozzám jön be az e-mail, én válaszolok, adok árajánlatot - kezdte a mondandóját a Makeup/Down vendégeként.

Arról is őszintén beszélt, hogy a digitális tartalomgyártás mennyire jövedelmező. Vállalja, hogy ez a fő bevételi forrása.
- Iszonyatosan szeretem csinálni, pezsgek ebben, élvezem ezt az egész folyamatot, de egy olyan országban, ahol az emberek háromnegyede éhezik, vagy mélyszegénységben él,
Néha pofátlanságnak érzem azt az összeget, amit megkeresek ezzel.
Hangsúlyozta, mérhetetlenül hálás, hogy olyasmiből élhet, amit szeret. Épp ezért mindig megköszöni a követőinek, hogy bíznak benne. Szerinte a kulcs a hitelesség, és nagyon ügyel arra, hogy kizárólag olyan termékhez adja az arcát, amelyben szívvel-lélekkel hisz.
Caramel és felesége otthona
Molnár Ferenc Caramel és Szilvi otthonát leginkább a letisztultság jellemzi. A lakás falai hófehérek, ezek egyszerűségét bohém, színes bútorokkal töri meg. A részletekre is nagyon odafigyel, minden helyiséget színpompás virágok díszítenek, de vidám képekkel is feldobja otthona hangulatát.
OLVASD EL EZT IS!