Felismered Pataki Ágit? A 68 évesen is gyönyörű modell új külsőre váltott

Pataki Ági új filmjükben egy statisztaként is közreműködik, a szerep kedvéért külsején is változtatott.

Pataki Ági haja
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Pataki Ági a hetvenes években a Fabulon termékcsaláddal robbant be, még egy Kálvin téri tűzfalra is felkerült ikonikus reklámfotója, annak idején Fabulon Áginak is nevezték. 

A nyolcvanas években öt évig párhuzamosan dolgozott modellként és üzletasszonyként, majd a filmgyártás világában aratott újabb sikereket férjével, Kovács Gábor Balázs Béla-díjas filmproducerrel.

Pataki Ági új külsővel 

Olyan magyar filmek sikereihez járult hozzá, mint például az Üvegtigris-filmek, a Fehér tenyér, a Bibliothèque Pascal vagy az Egy nap. 2019-ben ismét egy kozmetikai márka, a Helia-D ránctalanító termékcsaládjának arca lett, de életében - családja után - továbbra is a filmes munkái állnak az első helyen. 

A 68 évesen is gyönyörű Pataki Ági örül, hogy a karanténidőszak korlátozásai után végre újra beindult a filmgyártás, még egy statisztaszerepet is vállalt új projektjükben. 

Szilágyi Fanni első, Veszélyes lehet a fagyi című nagyjátékfilmje kedvéért még a hajszínét is megváltoztatta: teljesen ősz hajjal állt kamerák elé. 

A kommentelők szerint nagyon menő és mellesleg nagyon dögös is hófehér hajjal. Volt, aki azt írta, olyan, mint Maye Musk, Elon Musk 72 évesen modellkedő, divatikon édesanyja. 

A '80-as évek legnépszerűbb manökenjei egykor és most

Képes összeállításunkban megnézheted, Pataki Ági mellett mennyit változtak a '80-as évek legnépszerűbb manökenjei az elmúlt évtizedek alatt. Láthatod például Liener Mártát, a Sugár reklámarcát vagy az egzotikus szépségű Charlotte Clavier-t, aki R-Go-gida is volt. 

Ő volt a leghíresebb Fabulon-lány - Pataki Ági 68 évesen is elbűvölő szépség

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

 Cover-fotó: MTI/Manek Attila

Ezt is szeretjük