A magyar énekes a Mokkában mesélt hűtlenségéről - Válás lett a vége

Nagy Feró elárulta, miért lett vége az első házasságának.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Nagy Feró szerint a rockzenészek magányos emberek, és sok csábításnak vannak kitéve, ezzel magyarázta a Mokkában, hogy az első házassága válással végződött. 

- Az ember fiatalkorában keresi a párját, teljesen normális dolog, hogy próbálkozik itt is, ott is, amott is. Időnként meg szétfeszíti az embert a természet maga, hogy ismerkedjen másokkal - vallotta be a Beatrice frontembere, mire a két műsorvezető nekiszegezte a kérdést, hogy miért keresgélt, amikor már nős volt.

A 72 éves zenész erre azt válaszolta, hogy azért, mert a rockzene világa jó terepe a csajozásnak, főleg, amikor a rockzenész magányosnak érzi magát. 

- Lejátszol egy bulit, iszol valamit, hirtelen nagyon magányos leszel, és próbálsz keresni valami madárkát, aki berepülne a kalickába. A rockzenészek magányos típusok, annak idején ez vezetett a váláshoz, mert többször is bebuktam - árulta el Nagy Feró. 

nagy-fero
Fotó: TV2/Mokka

Az énekes szerint félrelépést bevallani nem szabad, még akkor sem, ha a másik fél lát dolgokat. Ilyen esetben azzal szokott védekezni, hogy az illető neki higgyen, ne a saját szemének. Lelkiismeret-furdalása viszont csak akkor van, ha a párja értesül a hűtlenségéről, ha viszont nem, akkor nincs is min gondolkodni. 

- Nagyon fontos, hogy ne tudja meg. Ha nem tudja meg, akkor semmi gond, miről beszélgetünk?! Arra soha nem gondoltam, hogy bevallom. Hát hogy lehet a másiknak ilyen fájdalmat okozni?! Én személy szerint nem kotorászok, nem böngészek, nem nyúlok hozzá a másik telefonjához. Nem kell semmit bolygatni, mert a végén még tényleg kiderül valami - véli Nagy Feró.  

Sztárházasságok, amik kiállták az idő próbáját

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük