Mindenkire gondolunk (x)

1000 kisgyermek étkezését támogatja a Westend

Mindenkire gondolunk (x)
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A bevásárlóközpont megújult ételudvarán, a Food&Friends-ben szeptember 13-án a szokásosnál is nagyobb volt a gyerekzsivaj, hiszen ötven nehéz körülmények között élő gyermeket láttak vendégül finom ételekkel, színes programokkal és ajándékokkal. A meglepetés azonban nem csak nekik szólt, hanem sokszáz más gyermeknek is: a Westend – az étkezőtér felújítása kapcsán indított társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében - ötmillió forint támogatást nyújtott át a Gyermekétkeztetési Alapítványnak, akik az elmúlt évek során közel 300.000 gyermeknek biztosítottak élelmiszert, játékokat, gyógyszereket, és 99.000 családnak nyújtottak már segítséget.

A bevásárlóközpont nyár közepén látványos showműsor keretében adta át a nagyközönségnek megújult ételudvarát, a Food&Friends-et, amelynek már a neve is jól mutatja a tér kettős funkcióját: az étkezések helyszíne mellett családi programok, baráti találkozók vagy üzleti megbeszélések helyszíne is lehet. A legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő új éttermi tér koncepcióját a Hello Wood csapata tervezte és valósította meg, melynek berendezése maximálisan megfelel a Westend számára oly fontos fenntarthatósági alapelveknek és innovációs törekvéseknek. 

2.png

A bevásárlóközpont vezetősége fontosnak tartotta, hogy a megújult ételudvar átadásához nemes ügy is kapcsolódjon, amelybe a vásárlókat is be tudják vonni. Így már a Food&Friends megnyitóján főszerepet kapott a Gyermekétkeztetési Alapítvány adománygyűjtő terminálja, ahol a látogatók felajánlásait várták, és várják még szeptember 22-ig. Emellett a Westend és a Demján Sándor Alapítvány minden, a nyitást követő első héten, a Food&Friends területén megvásárolt étel után 50 forintot ajánlott fel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára. Szeptember 13-án, ünnepélyes keretek között az ebből összegyűlt ötmillió forintos támogatást is átadták az Alapítványnak. 

1.png

„A társadalmi felelősségvállalás minden projektünk kapcsán nagyon fontos, ezért amikor csak tehetjük, jó ügyek mellé állunk, és törekszünk arra, hogy kezdeményezéseinkbe a látogatóinkat is bevonjuk. A Food&Friends by Westend nyitókampánya során egyértelmű volt, hogy nem csak arra buzdítjuk vásárlóinkat, hogy próbálják ki az új ételudvarunkat, de felhívjuk a figyelmet azokra is, akiknek nincs lehetősége éttermeinkben étkezni, sőt, az otthon étkezés is jelentős anyagi terhet jelent. A Gyermekétkeztetési Alapítvánnyal cégcsoportunk már többször együttműködött, öröm volt számunkra, hogy újra közös célért dolgozhattunk” – mondta Csorba Eszter, a Westend marketingigazgatója.

7.png

A Gyermekétkeztetési Alapítvány visszajelzései alapján a Westend támogatása 1000 család számára biztosít tartósélelmiszer csomagot, melyből az év végi támogatást tervezik fedezni. 

Femina 840 560.png

(Képek forrása: Westend)

Ezt is szeretjük