Kapócs Zsókát szépségkirálynőként ismerte meg az ország: ma teljesen civil foglalkozást űz

Képeken olyan magyar hírességek, akik ma már hétköznapi munkákból élnek.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Rengeteg olyan történetről tudunk, amikor valaki a civil életből csöppen a rivaldafénybe. Sokan évekig teljesen hétköznapi foglalkozást űznek, mire országos ismertséget szereznek magukat. Bár a fordítottjára kevesebb példa van, azért hazánkban akadnak olyanok is, akik fényes karrierjüknek fordítottak hátat, és olyan munkát vállaltak, ami teljesen mellőzi a nyilvánosságot.

Kapócs Zsókára a nagyközönség 1998-ban figyelhetett fel, amikor a Miss Universe Hungary döntőjébe jutott. Ezt követően három magyar szépségversenyről is elhozta a legszebbnek járó koronát, majd 2001-ben ő képviselte Magyarországot a Miss World világversenyen.

Magyar sztárok civil munkája

A szépségversenyek világát a televíziózás és a színház követte az életében. Olyan műsorokban bizonyíthatta tehetségét műsorvezetőként, mint a Szombat Esti Láz vagy A Dal 2012. Mindeközben a színpadon is megtalálták a szerepek, évekig játszott többek között a Budapesti Operettszínház, a  Thália Színház és a SZINDRA társulat darabjaiban.

Sikerei ellenére 2019-ben hatalmas elhatározásra jutott, visszaadta az összes szerepét, hogy szenvedélyének, a lakberendezésnek éljen. A koronavírus-járvány kitörése azonban közbeszólt. Miután visszaesett a kereslet az ingatlanpiacon, újra kellett terveznie: egy régi hobbijához tért vissza, elkezdett lakásdíszeket készíteni. Asztali dekorációs elemei, koszorúi és ajtókopogtatói kisvártatva olyan népszerűek lettek az interneten, hogy mára alig győzi fogadni a megrendeléseket.

Nem Kapócs Zsóka az egyetlen sztár, aki immár civil munkával keresi a kenyerét. Képeken hazánk egykori hírességei, akik ma hétköznapi munkákból élnek.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük