Szakácsnak tanult, hazánk híres modellje lett belőle: Rábaközi Andreát meglepő módon fedezték fel

Íme azok a magyar modellek, akiket a sors is a kifutóra szánt.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Jókor lenni jó helyen - olykor ez is nagyon fontos egy sikeres karrier beindításakor. Vannak, akik nem önszántukból lépnek a rivaldafénybe, hanem az élet tereli őket erre az útra. Számos amerikai sztárról tudható, hogy az utcán sétálva fedezték fel őket, hazánkban pedig jó pár híres manöken köszönheti pályafutását egy véletlen találkozásnak.

Rábaközi Andrea is ebbe a csoportba sorolható. A szőke szépség hazánk egyik legsikeresebb modellje volt a ’80-as években. Világmárkákkal dolgozott együtt, és számtalan magazin címlapjára fotózták.

Magyar modellek felfedezése

Bár sokan álmodnak ilyen pályáról, Rábaközi Andrea sokáig egyáltalán nem vágyott a kifutók világába, sőt gyerekként kifejezetten utálta, ha kamera elé kellett állnia. Szakácsként képzelte el magát, és el is kezdte kitanulni a szakmát. Épp a gyakorlatát töltötte, amikor a sors közbeszólt.

- Szakács a szakmám. Úgy lettem modell, hogy jöttek hidegtálakat fotózni oda, ahol tanuló voltam, és mondták, milyen aranyos ez a kislány, álljon ide egy képhez. De mondtam, hogy nem, nem szeretnék. Aztán a fotós havonta járt a nyakamra, hogy neki van szeme, látja bennem a lehetőséget, próbáljam meg. Végül megkérdeztem tőle, ha elmegyek egy próbafotózásra, békén hagy-e. Azt válaszolta, hogy igen, így lettem 1986-ban az év felfedezettje - emlékezett vissza 2016-ban a FEM3 Café interjújában.

Nem Rábaközi Andrea az egyetlen, akinek egy véletlennel indult manöken-pályafutása. Képeken hazánk híres modelljei, akiket az utcán sétálva vagy az iskolapadban fedeztek fel.  

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük