Együtt a jövőnkért

Nem lehet számszerűsíteni, mennyit érnek a hagyományaink, az az évszázadok során felhalmozott tudás és tapasztalat, ami jelen van a mindennapokban. (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Szeptemberben indult a Lidl Értéket őrzünk kampánya: a legfontosabb dolgok, a valódi értékek viszont megfoghatatlanok. Nem lehet számszerűsíteni, mennyit érnek például a hagyományaink, az az évszázadok során felhalmozott tudás és tapasztalat, ami jelen van a mindennapokban. De tudjuk, hogy értékes, nem pusztán az egyén, hanem a közösség számára is, ezért lehetőségeinkhez mérten mindannyian azon vagyunk, hogy megőrizzük és életben tartsuk a tradíciókat.

Nincs könnyű dolgunk akkor sem, ha bármilyen szaktudás értékét szeretnénk meghatározni, de tudjuk, hogy mennyire fontos, akár a saját munkánkhoz, akár a mindennapokban, legyen szó pékről vagy orvosprofesszorról. Mégis pontosan jól tudjuk, hogy a tudás különleges értéket képvisel és egész egyszerűen kötelességünk megőrizni és átadni azt a jövő generációinak, azaz a gyermekeinknek.

De nekik nemcsak a tudásra van szükségük. Számukra az első és a legfontosabb a szeretet és a gondoskodás, az otthon melege, a biztonság. Mindenki arra törekszik, hogy ezt biztosítsa gyermekei számára és egyetért abban, hogy ez minden gyereknek jár. Mégis, ma Magyarországon 20 000 gyerek éhezik rendszeresen. Megdöbbentően magas szám, hiszen egy is több lenne a soknál. Húszezer gyerek.

Érték a jövőben

Teljesen egyértelmű, hogy miért döntöttek úgy a Lidl vásárló, hogy a lehetőségeikhez mérten megpróbálnak segíteni rajtuk. Bebizonyították, hogy milyen sokra képes az összefogás; 2012. március 29. és április 7. között 2,5 millió forint gyűlt össze. Ígéretéhez híven ezt az összeget a Lidl Magyarország megduplázta, így a Gyermekétkeztetési Alapítvány összesen 5 millió forint adományban részesült.

Az akció tehát sikerrel járt. A vásárlók és a Lidl együtt gondoskodtak arról, hogy a rászoruló gyerekek mindennapjai szebbek és teljesebbek legyenek. Ez a siker, az összefogás sikere viszont arra inspirál, hogy folytassuk tovább. A cél, hogy az év végéig ennek az összegnek a duplája gyűljön össze és jusson el oda, ahol a legnagyobb szükség van rá.
A Lidl bízik vásárlóiban, hisz az összefogás erejében és megtesz mindent a jövő érdekében. Hiszen a legfőbb érték a jövőnk, amit a gyerekek képviselnek. Ezt az értéket meg kell őriznünk.

Ismerd meg azokat a gyerekeket, akiknek a vásárlók és a Lidl együtt segített(%oldalmero(http://ad.adverticum.net/img.prm?zona=1759478&kampany=2133017&banner=2133020&ord=RANDOM_NUMBER)%)

Ezt is szeretjük