1 milliárdnál is többet keresett tavaly az RTL műsorvezetője: nem az, akire gondolsz

A Forbes listája megmutatja, kik azok a celebek, akik a weben a legtöbbet keresik a nevükkel.

A legtöbbet kereső sztárok a weben
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A hazai Forbes magazin július végén 10. alkalommal készítette el A legértékesebb magyar celebek listáját. A múlt héten az üzleti tevékenységeiket is szemlézte a magazin, kiderült, kik tudtak a legtöbbet keresni vállalkozásaikkal.

A Forbes most azt vizsgálta, kik azok a celebek, akik személyes sikerüket már az online világban is sikeresen pénzre váltották. Saját talk-show-t gyártanak, jól futó magazinmárkákat húznak fel, és elkötelezett közösséget gyűjtenek maguk köré. Nézzük, ezek mennyit hoztak a konyhára a tavalyi évben. 

A legtöbbet kereső sztárok a weben

Fördős Zé, A Konyhafőnök állandó műsorvezetője és egyben zsűritagja a képernyő mellett a weben is sikeres. A Street Kitchen oldalát üzemeltető és a videós tartalmakat gyártó Lunchbox Produkciós Kft. tavaly 342 millió forintos bevétel mellett ért el 53 millió forintos profitot. 

Fördősék a magazin kiadói tevékenységének ellátására külön vállalatot hoztak létre. A médiareklám-tevékenységgel foglalkozó SK Sales House Kft.-t 2021 közepén alapították. Tavaly már 759 millió forintos árbevétellel és 59 millió forintos eredménnyel működött. A gasztrobirodalom így átlépte a milliárdos álomhatárt.

Képes összeállításunkban nézd meg, kik azok a celebek, akik a nevükből a legtöbb pénzt tudták csinálni a weben!

Fördős Zé Lunchbox Produkciós Kft.-je tavaly 342 millió forintos bevétel mellett ért el 53 milliós profitot, az SK Sales House Kft. 759 millió forintos árbevétellel 59 milliót.
Fotó: RTL
Borbás Marcsi férjével közös cége, a Stratcomm Kft. kiadja könyveit, műsorait gyártja, az egy.hu és kapcsolódó webshopja irányításáért felel, pár hónapja kozmetikumokat is gyárt. A tavalyi évben már átlépte a félmilliárdos árbevételt.
Fotó: Krisztics Barbara
Istenes Bence nem csak az RTL-en szerepel, az IstenEst című talk-show-jával egyik legnépszerűbb youtuber, online aktivitásával felveszi a kesztyűt az influenszerekkel is. Az Isteneshake Kft. 2022-re 114 milliós bevételre és 57 milliós profitra tett szert.
Fotó: RTL
Lilu a Makeup/down Youtube-műsora mellett saját webshopot is nyitott. A Liluland Kft. tavaly 122 millió forintos bevételt termelt és hat és fél milliós eredménnyel futott.
Fotó: RTL
D. Tóth Kriszta a WMN-nel önálló online médiacéget épített, magazinja és YouTube-interjúsorozata van. A WMN Média Kft. 2022-ben 279 milliós árbevételt ért el 15 milliós profittal. A WMN Production 116 millió forint mellett termelt több mint 30 milliós eredményt.
Fotó: Televíziós Újságírók Díja

Cover-fotó: RTL

Nézd meg Fördős Zé 17 évvel fiatalabb párját!

A nagy korkülönbség nem okoz problémát a kapcsolatukban, ahogy az sem, hogy a sztár nem házasságpárti.

Ő Fördős Zé ritkán látott párja: Sári kedvéért még a nősülésre is rászánná magát

Fördős Zé az esküvőt felesleges felfordulásnak tartja, de párja kedvéért hajlandó lenne oltár elé állni.

Elolvasom

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük