Kozsóra rá se ismerni - Az 55 éves énekes ősz hajjal és szakállal szelfizett

Kozso már nem festi ősz hajtincseit és körszakállát, vállalja, hogy néz ki 50 fölött.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Kozso nevét a ’90-es években ismerte meg az ország: 1994-ben alapította zenekarát, az Ámokfutókat, emellett számos fiú- és lánybandát indított el hódító útjára. Nevéhez fűződik az Alvajárók, az All 4 Love, a Bestiák, a Shygys és a Picasso Branch formációk kitalálása és menedzselése.

Külsejével is egyedi stílust teremtett, fonott tincse a védjegyévé vált, amíg időről időre meg nem vált tőle.

Kozso már nem festi a haját és a szakállát

Az elmúlt évtizedekben fekete hajjal és ugyancsak fekete körszakállal láthattuk. Az 55 éves sztár egy ideje már festéket használt, hogy őszülő haját és szakállát leplezze.

Az önkéntes karanténban egyszer maga festette a tincseit és a körszakállát, de miután a követői közül sokan azt írták a kommentekben, hogy sármosabb őszesen, felhagyott a festéssel.

"Jó lesz az festés nélkül is, Zs! Király lett a szakáll!"

"Előnyére vált a váltás. Sokkal jobban néz ki most" - dicsérték a kommentelők. 

Renato ennyit változott 18 év alatt

Renato Pavesit senkinek nem kell bemutatni, aki nézte a TV2 2002 szeptemberében indult valóságshow-ját, a Big Brothert. Az akkor a húszas évei elején járó zenész a gitárját is magával vitte a villába, ahol 116 napot töltött, egészen a döntőig menetelt Bálint és Évi oldalán. A műsort végül a női szereplő nyerte meg. A gitáros-énekes már 39 éves. Kíváncsi vagy, mit csinál napjainkban?

Renato volt a 2002-es Big Brother olasz macsója - Most így néz ki a szívtipró zenész

Renato Pavesit a TV2 Big Brother című valóságshow-jában ismerték meg a nézők.

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük