Gáspár Evelin 110 kiló is volt: most ennyire karcsú a testhezálló ruhában

Gáspár Evelin sokat fogyott az elmúlt években, kitartása és alakja irigylésre méltó.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Gáspár Evelin a nézők előtt vált kamaszból tinédzserré. Tízéves volt, amikor 2005-ben elindult a Győzike Show, a nézők 2010-ig követhették nyomon a család mindennapjait.

Nem volt egyszerű számára a kamerák kereszttüzében élnie az életét, az iskolában csúfolódások céltáblájává vált, és sokat hízott. A 13 éves, akkor 160 centis Evelin alatt 110 kilót mutatott a mérleg. Előfordult, hogy édesapja, Gáspár Győző kisebb méretet hordott, mint ő, és tiniként a férfiosztályon vásárolt magának ruhát.

Gáspár Evelin ennyit fogyott

Sokféle diétát kipróbált, mire kitapasztalta, hogy egészséges táplálkozással és rendszeres sportolással hogyan tudja a pluszkilókat leadni, és a súlyát megtartani. 

- Rutinos fogyókúrázónak számítok, 15 éves korom óta diétázok. A 160 centimhez 100-110 kiló körüli voltam, amikor elkezdtem a fogyókúrát. Ehhez képest lement rólam 40 kiló. Most 178 centi magas és 72 kiló körüli vagyok. Sok fogyókúrát kipróbáltam: nagyon radikálisat, nagyon szabálykövetőt, még illegális szereket, fogyasztókapszulákat is - mesélte a Tények Pluszban

A kártékony termékek és a szélsőséges diéták nagyon megviselték a szervezetét. Nagyon magas lett a vérnyomása, szívproblémával küzdött, és anyagcserezavarok alakultak ki nála, rosszul aludt. Végül a teljes életmódváltás hozta meg a várva várt eredményt: odafigyel arra, mit eszik, sokat sportol, aminek köszönhetően az elmúlt egy évben is tíz kilót adott le. 

Mire 2010-ben véget ért a Győzike Show, Gáspár Evelin 100 kilónál is nehezebb volt. Képes összeállításunkban megnézheted, friss képein mennyire karcsú 72 kilósan. 

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük