Erős Antónia állatmintás miniben: a szexi hátkivágást a Híradóban nem láthattuk
Erős Antónia dögös ruhájának leglényegesebb része soha nem látszana a hírolvasói pult mögött.
Erős Antónia kék, állatmintás miniben jelentkezett be a Facebookon. A dögös darabot a Híradó egyik adásában viselte, de a stúdióban éppen a lényeg nem látszódhatott: a ruha szexi hátkivágása.
A műsor stylistjának köszönhetően viszont nem fedi örök homály a merész kialakítást. Készített róla néhány képet, amelyeket a műsorvezető feltöltött a közösségi oldalaira.
Erős Antónia miniruhában
"A kék ruha lényege soha nem látszana az RTL Híradó stúdióban, mert a háta különleges" - írta a bejegyzésben Erős Antónia. Így nézett ki oldalról.
Hátulról, a folyosó tükrénél is készült egy felvétel. Így jól látszik, duplán vágták ki az anyagot, ami végtelenül bevállalóssá teszi az összhatást.
A képsorozat tarolt a kommentelők között: több mint négyezer lájkot kapott, és közel kétszázan szóltak hozzá a bejegyzéshez. A rajongók véleménye egyöntetű volt, kedvencükön fantasztikusan állt a ruha.
"A "szuper csapatodnak", akik körülvesznek, gratulálok. De meg kell, hogy mondjam, hogy könnyű dolguk van veled, mert szuper alanya vagy mindegyiküknek. A ruha csodálatos."
"Ez a szín és fazon nagyon jól áll, és ragyogóan néztél ki benne, Antónia."
"Üljön háttal a kamerának, akkor láthatjuk a ruha hátulját is. Tényleg nagyon csinos, Antónia" - poénkodott valaki, a híradós erre azt írta viccesen, hogy jó ötlet.
Erős Antónia ruhabakija
Erős Antónia ruhabakiját nem láthatták a nézők az esti Híradóban. A profi stylistcsapat mindent megtett annak érdekében, hogy a műsorvezető szettjébe becsúszott gikszert még az adás kezdete előtt orvosolni tudják.
Erős Antónia ruhabakija a Híradóban: a szexi darabot utolsó pillanatban mentették meg
Erős Antónia az Instagramon mutatta meg, mi történt a miniruhával, amit az RTL Klub Híradó pénteki adásában viselt.
ElolvasomDilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció