Csisztu Zsuzsa lefogyott - Ilyen karcsú friss fotóján

Csisztu Zsuzsa tavaly decemberben fogott életmódváltásba, aminek eredményeképp fogyott is.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Csisztu Zsuzsa remek formában van. A műsorvezető tavaly decemberben életmódváltásba kezdett a férje, Dr. Ketskés Norbert segítségével, aki táplálkozás-szakértőként hasznos tanácsokat adott feleségének. A 48 éves sztár a Borsnak azt mondta, ő nem akarja a divatmagazinok címlapján szereplő fiatal - gyakran művivé plasztikázott - nőkhöz mérni magát, ő a természetesség híve. Vannak, akik nehezen viselik el az idő múlását, pedig lehet méltósággal is érett nővé válni. 

- A férjem orvosként sokakkal ellentétben valóban ért a táplálkozáshoz, így sok hasznos tippet tud adni. Nagyon odafigyelek az alapanyagokra, piacra járok, és őstermelőktől veszek zöldséget, húst. Cukros üdítőket vagy chipset például egyáltalán nem tartunk otthon. Szeretem tudni, mi van az asztalon - árulta el a lapnak Csisztu Zsuzsa, akinek friss fotóin szembetűnő, milyen karcsú lett a dereka és a csípője. 

Az egészséges táplálkozásra korábban is nagy hangsúlyt helyeztek, ez két fiuk miatt is nagyon fontos, jó példát szeretnének mutatni nekik. Egykori válogatott tornászként a rendszeres mozgás sem maradhat ki a tévés életéből. A Bikram-jóga mellett legalább hetente háromszor edz - kardiózik, és saját testsúlyos edzéseket végez. A kilókat azonban éppen elég volt tornászként számolnia, így nem is tudja, hogy az életmódváltás hatására hány kilót fogyott, inkább a ruháin tapasztalja az eredményt. 

csisztu-zsuzsa
Fotó: Facebook/Csisztu Zsuzsa Hivatalos

- Az ember ilyenkor már ismeri magát, a ruhákból tudom, mi a helyzet éppen. Jobban is érzem magam, mióta mértéktartóan fogyasztok. Nincs kitűzött célom, hogy meddig szeretnék lefogyni.

Laky Zsuzsi rengeteget fogyott – Nagyon karcsú lett 2003-as Európa Szépe

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük