Elmaradt a nyaralás? Pótold be ősszel! (x)

Hazánk vezető bababarát szállodáját teszteltük

Próbáld ki te is, milyen a gondtalan nyaralás a gyerekekkel együtt!

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Évekig dolgoztam a vendéglátásban, és hallgattam végig élménybeszámolók hosszú sorát a tengerparti naplementéről, és a balatoni élményekről. Közben tudtam, szezonban nekem esélyem sincs szabadságra menni. Aztán jöttek a gyerekek, és naná, hogy mindegyikük nyár elején született! Így mire kicsit megerősödtek, már vége is volt a kánikulának, és ezzel együtt a közös nyaralásról szövögetett terveknek is.

Bár bevallom, akkor sokat bosszankodtam rajta, így utólag már talán kicsit örülök is neki, hiszen különben valószínűleg sosem fedeztem volna fel az őszi-téli pihenés szépségeit. És amíg barátaink minden évben ádáz harcot vívnak az utolsó helyekért, és a last minute akciókért, addig mi nyugodtan böngészünk az őszi ajánlatok között. Így bukkantunk rá tavaly legújabb kedvencünkre az alsópáhoki Kolping Hotelre is.

A Kolping Hotel a babával vagy kisgyerekkel utazók paradicsoma. A bababarát jelző itt nem csupán frázis, itt tényleg minden adott ahhoz, hogy az egész család jól érezze magát. A szobában külön kérés nélkül is minden felszerelést megtalálsz, ami a kicsik körüli teendőkhöz szükséges: kiságy, pelenkázó, fürdetőkád, bili, WC-szűkítő, pelenkatartó szemetes. Az új családi apartmanok pedig még ennél is többet nyújtanak: színes gyerekszoba, modern háló, kényelmes fürdőszoba és egy mikróval, cumisüveg melegítővel felszerelt konyhasarok a bébiétel elkészítéshez.

Mindent a kényelemért

De a szálloda egész területén számos dolog könnyíti a kismamák életét: pelenkázó és szoptatósarok a játszóház, az uszoda és az étterem közelében is, járókák a medenceparton, akadálymentes közlekedés a parkban. Még az etetés sem jelentett gondot, a félpanziós ellátás ugyanis itt az egész családra vonatkozik. A svédasztalon többféle bébiétel közül választhatsz, a kicsit nagyobbak kedvencei pedig mind a gyerekbüfén sorakoznak. Persze Lillának itt is a tejbedara volt a favorit.

Két örökmozgó kislány figyelmét egész nap lekötni, bizony nem könnyű feladat. Főleg, ha még az időjárás is ellenünk van. Ekkor tudja az ember igazán értékelni azt a sok lehetőséget, amit a hotel kínál. A beltéri játékbirodalomban külön kalandvilág várja a legkisebbeket csúszdával, labdafürdővel és tengernyi felfedezésre váró játékkal. De az enyéimnek az uszodai játszóház volt a kedvence. Amíg a kicsi a szivacsszőnyegen a mászást gyakorolta, addig a nagyobb az építőelemekből készített kuckót magának.

Az óvónőkkel is könnyen összebarátkoztak. Így a második nap tettünk egy kísérletet a gyerekfelügyeletre is. Csak 1 órát maradtak nélkülünk a játszóházban, de ez épp elég volt arra, hogy végre egy kicsit egymásra is jusson időnk. Úsztunk egyet, szaunáztunk, és végre úgy beszélgettünk végig egy fél órát a kávénk mellett, hogy közben egyikünk lábán sem csimpaszkodott senki fennhangon a kakaója után kiabálva.

Egészséges kikapcsolódás

A sok játék mellett azért minden nap szakítottunk időt a pancsolásra is. A gyerekek kifejezetten élvezték a babaúszást. A nagy kerek szemeken és a víz alatti mosolyokon még az én nagy mackós férjem is elérzékenyült. Máshol még nem jártunk, ahol baba-mama és családi szauna is lett volna, így azt is kipróbáltuk. A kicsiket aztán hamar elnyomta az álom, és mi is szundítottunk egyet a kényelmes nyugágyakon.

Összességében nagyon tartalmas néhány napot töltöttünk el itt, és egyáltalán nem hiányzott a nyári tömeg és a kánikula. Már akkor elhatároztuk, hogy idén újra visszatérünk, és a lányok is alig várják már az utazást. Szóval ha neked is kimaradt a nyaralás, ne csüggedj. Válassz egyet az őszi ajánlatok közül, és élvezd, hogy pár napig zavartalanul együtt lehet a család.(%oldalmero(498703, 405426)%)