8 tápláló reggeli kismamáknak: változatos, finom, és nagyon egészséges
Ilyenkor különösen fontos a minél táplálóbb napkezdés.

zold-smoothie
Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

Így készíts házilag highlightert csupán 3 összetevőből: életre kelti a bőröd »

10 trend, amivel számolni kell 2019-ben: a retró divat rajongói előre örülhetnek »

Gyönyörű, natúr smink karácsonyra: ezt viseld, ha nem akarsz túlzásokba esni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Tudvalevő, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése, és ez a várandósság időszakára hatványozottan igaz. Kismamaként a jól összeválogatott, tápanyagban, rostban gazdag étkezés kulcsfontosságú a baba és a te oldaladról nézve is.

Ha a rosszullét éppen megkímél, vagy már túl vagy a reggel nehezén, akkor érdemes a következő ötletek közül választanod egy finom reggelit. Két tippet olyan reggelekre is adunk, amikor egyszerűen semmire sem jó ránézni.

Ezt is szeretjük