Így lehet erős és egészséges a gyermeked: 20 étel, amire szüksége van
A lista tartalmazza a legfontosabb ételeket.

Ez is érdekelhet

Változatosságra vágyóknak irány Linz! (x)

Második Esély a Procter and Gamble segítségével (x)

Kirándulnál egyet a családdal vagy csak fitten tartanád magad? Esetleg bebringáznál a munkahelyedre? Válaszd a Riverside 500-at! (x)

beauty and style

Mindenki megőrül a retró farmerdivatért: ezek a fazonok a biztos befutók »

Lehúzza a pattanást, csökkenti a ráncokat: a rozmaring nem csak a konyhában hasznos »

Mindenki ezért a frizuráért rajong: dúsabbnak mutatja a hajat, és beszárítani sem kell »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Szülőként - egyebek mellett - két hibába sosem szabad beleesned. Egyrészt, hogy rossz felől közelítsd meg a gyermeked táplálását. Nem egyszerűen az ugyanis a lényege étkezésének, hogy éhsége csillapodjon. Másrészt nem szabad a cukorral, sóval, adalékokkal teli, gyermekkedvenc, ám egészségtelen ételeket sem tenned a tányérra, csak mert azokat könnyebb belediktálni a gyerekbe.

Étrendje vitaminokban, ásványi anyagokban, rostokban, fehérjében gazdag kell, hogy legyen, ugyanis szervezete fejlődésben van. Ha nem táplálod egészségesen, hiányt szenved. Soha ne az ételen spórolj, és az alábbi 20 táplálékot semmiképpen se hagyd ki a gyerek étrendjéből!

Mit reggelizik a gyerek?

A gyerek egész napját meghatározza, beleértve iskolai teljesítményét is, hogy mit kapott reggelire.

Ezt is szeretjük