Zsírégető, emésztésserkentő parányi csodaszer
Fogyj az ezerarcú lenmaggal!
A természet elfeledett csodája napjainkban ismét egyre népszerűbb.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

5 nyári cipőfazon, ami nem mutatja a lábkörmödet, mégis csinos »

Ez a színésznő a nagybetűs nő: a 41 éves Jessica Chastain fotóin ámulunk »

Izmos has és kerek popsi percek alatt: megosztja a módszer a netezőket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokszor a legapróbb dolgok a legnagyszerűbbek. A lenmag első ránézésre jelentéktelen, apró, barna magocska, ám a kemény héj alatt lenyűgöző erő lakozik. Gyógyító erejét már időszámításunk kezdete előtt is ismerték, ám, ahogy az lenni szokott, a modern kor megfeledkezett a természet ezerarcú ajándékáról.

A lenmag napjainkban éli reneszánszát, így épp itt az ideje, hogy te is felfedezd magadnak az egészségmegőrző, zsírégető, anyagcsere-gyorsító magocskát.

Létfontosságú zsírok forrása

A lenmag nemcsak esszenciális zsírokban gazdag, melyek segítenek kordában tartani a koleszterin-szintedet, de egy, a szervezet számára elengedhetetlen zsírsav, a linolecin csaknem egyetlen és leggazdagabb forrása is.

A lenmag emellett gazdag A-, B-, C-, D- és E-vitaminban, de nagy mennyiségben található benne többek között kálium, foszfor, magnézium, kalcium, kén, vas, cink, nátrium, klór, mangán, réz, fluor, alumínium, nikkel, kobalt és jód is. A népgyógyászat szinte minden területen alkalmazza, az ízületi gyulladástól a légúti megbetegedésig, de olaja még az ekcémát is enyhíti. Sőt, egyes megfigyelések szerint a lenmag rendszeres fogyasztása megakadályozhatja a rák kialakulását, illetve visszaszoríthatja a már kialakult rákos sejtek terjeszkedését.

Gyorsabbá, hatékonyabbá és elviselhetőbbé teszi a fogyókúrát

Ha a zsírszegény, diétás étkezést lenmaggal teszed változatosabbá, és a rendszeres testmozgásról sem feledkezel meg, gyorsan és könnyedén szabadulhatsz meg a pluszkilóktól.

A lenmag egyrészt a benne található nyálkaanyagoknak köszönhetően a gyomorba érve megduzzad, ezzel telítettséget és jóllakottságérzetet ad, a belekbe érve pedig felgyorsítja az emésztést és a bélmozgást - a népi gyógyászatban hashajtó szerként is használják. Így a lenmag aktívan kiveszi a részét a zsírégetésből és a méregtelenítésből is.

Másrészről a lenmag jótékonyan befolyásolja a gyomorsavképződést, így nemcsak a gyomorfekély kialakulását előzheted meg vele, de a diéta alatti haskorgást is elhallgattathatod néhány szem lenmag elrágcsálásával.

A lenmagos fogyókúrával gyorsan elérheted a hőn áhított lapos hasat és feszes popsit, de a csodás gyógynövényt a diéta végével a megszokott étkezésbe is érdemes beépítened.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű lenmagos zsömle, egy teáskanál vaj, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre zöld saláta.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet csirkemellsonka.

2. nap

Reggeli: két evőkanál zabkorpa, egy evőkanál lenmag - előre beáztatva -, egy bögre tej.
Tízórai: egy bögre bogyós gyümölcs.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy teáskanál vaj, egy szelet csirkemellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy evőkanál lenmag 3 dl tejben felpuhítva.
Ebéd: egy bögre sárgaborsó-krémleves.
Uzsonna: 5 dkg sajt.
Vacsora: saláta egy apróra vágott paradicsomból, 5 dkg zsírszegény mozzarellából és bazsalikomból.

4. nap

Reggeli: egy evőkanál frissen őrölt lenmag, egy evőkanál napraforgómag, egy evőkanál zabkorpa egy evőkanál lekvárral elkeverve, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: egy bögre rakott zöldbab.
Uzsonna: egy répa és egy alma lereszelve, citromlével ízesítve.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 10 dkg lenmagos körözött, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy grépfrút.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell egy bögre aszalt szilvával.
Uzsonna: turmix egy bögre tejből és egy banánból.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér 5 dkg kukoricasalátával.

6. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű lenmagos zsemle, két tükörtojás, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas gyümölcsjoghurt.
Ebéd: egy bögre tészta paradicsomszósszal.
Uzsonna: 5 dkg sovány túró egy kiskanál lenmagolajjal.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

7. nap

Reggeli: két evőkanál zabkorpa, két evőkanál teljes kiőrlésű gabona, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre tej, egy bögre lenmagtea.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac egy bögre párolt brokkolival.
Uzsonna: egy mangó.
Vacsora: egy bögre gyümölcssaláta.

Ezt is szeretjük